| کد خبر: 266982 |

اجرای طرح های راهسازی زنجان با تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور شتاب می گیرد

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان برکات زیادی داشت و با تخصیص اعتبارات مصوب در بخش راه، روند احداث طرح های راهسازی استان شتاب می گیرد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان برکات زیادی داشت و با تخصیص اعتبارات مصوب در بخش راه، روند احداث طرح های راهسازی استان شتاب می گیرد.

به گزارش تین نیوز و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، اصغر اسماعیلی، با بیان اینکه در استان پروژه های بسیار مهمی در بخش راه در دست اجرا است، اظهار کرد: در این راستا به پروژه های سه راهی طارم به منجیل، تقاطع غیرهم سطح دانشگاه زنجان، تکمیل احداث باند دوم پروژه زنجان به بیجار، تکمیل احداث باند دوم زنجان به دندی و زنجان به سطانیه ابهر و تاکستان و پروژه «ملاسرا - شفت» و پروژه «کلور- درام» با نهایی شدن اعتبارات، تخصیص لازم صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: با پیگیری مجدانه استاندار زنجان و نماینده مردم خدابنده و ابهر در مجلس شورای اسلامی، اعتبار خوبی به پروژه محور سلطانیه - قیدار و کبودرآهنگ تخصیص یافت که با تحقق این مهم، شاهد روند سریع اجرای این پروژه با همکاری راهداری خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: متاسفانه آمار تصادف در محور سلطانیه - قیدار و کبودرآهنگ بالا است، به همین خاطر در حداقل زمان اجرای ساخت این محور سرعت خواهد گرفت.

اسماعیلی، با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان هفت پروژه راه اصلی را در سطح استان در دست اقدام دارد، تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان علاوه بر ماموریت های خود در حوزه مسکن و شهرسازی به دنبال توسعه زیرساخت های حمل و نقل است.

وی افزود: راه به عنوان یکی از شاخص های توسعه ای هر سیستم و استانی است و نقش بسیار مهم و اساسی در حمل و نقل کالا و مسافر دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.