| کد خبر: 264889 |

خرید ماشین آلات راهداری زنجان با ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار

رییس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: امسال ۴۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای خرید ماشین‌آلات راهداری اختصاص یافته است.

تین نیوز

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: امسال ۴۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای خرید ماشین آلات راهداری اختصاص یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی پیری، رییس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، با بیان اینکه راهداری زمستانی یکی از مهم ترین وظایف و از اصلی ترین دغدغه های اداره کل است، گفت: در شرایط سخت زمستان بیشترین استفاده ازماشین آلات صورت می گیرد در حالی که بیش از ۸۰ درصد ناوگان ماشین آلات این اداره کل در سن فرسوده هستند که تعمیر و نگهداری آن ها هزینه و انرژی بالای را می طلبد. 

وی در ادامه عنوان کرد: امسال ۱۴میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات از اعتبارات استانی راهداری اختصاص یافته و ابلاغ دو برابر این اعتبار از سوی سازمان صادر شده است. 

پیری افزود: به محض اینکه این اعتبار در اختیار استان قرار گیرد ماشین آلات لازم با اولویت نیاز شهرستان هایی که دارای شرایط سخت هستند خریداری می شود. 

رییس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه به صورت میدانی از مشکلات شهرستان های زنجان، قیدار، زنجانرود، ماهنشان، طارم، ابهر، ایجرود و خرمدره بازدید شد، اضافه کرد: مسائل و مشکلات به مسئولان ذیربط کشوری انتقال داده شد و به زودی با استقرار ماشین آلات از استان های معین و خرید تجهیزات جدید، بخشی از مشکلات شهرستان ها مرتفع می شود. 

وی در ادامه بزرگترین مشکل را کمبود اعتبار برای نوسازی ماشین آلات راهداری عنوان کرد و افزود: هم اکنون بیش از ۹۷ دستگاه ماشین آلات سنگین، با عمر ۲۷ سال و ۸۵ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین، با عمر متوسط ۲۶ سال دراستان در حال ارائه خدمت هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.