| کد خبر: 261593 |

تردد در جاده‌ های زنجان ۲۰ درصد افزایش یافت

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ترد در ۲۱ روز شهریور امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

تین نیوز

 رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ترد در ۲۱ روز شهریور امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد محمدی افزود: طی ۲۱ روز ابتدایی شهریور امسال تردد ۲ میلیون و۵۰۸ هزار و ۱۵۹ خودرو در جاده های این استان ثبت شد.

وی اضافه کرد: این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و ۹۴ هزار و ۷۳۳خودرو بود که افزایش نشان می دهد.

به گفته این مسوول، آزاد راه های زنجان- تبریز، زنجان - قزوین و جاده قدیم زنجان- طارم بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: طبق پیش بینی های انجام شده با توجه به تعطیلات آخر هفته و مصادف با روزهای پایانی ماه صفر پیک تردد در محورهای مواصلاتی استان روند افزایشی داشته باشد.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطر نشان کرد: بنابر این توصیه می شود خانواده ها مدیریت سفر را لحاظ کنند و بازگشت خود را به روزهای آخر موکول نکنند تا در رانندگی با شتاب و خستگی مشکلی ایجاد نشود.

 براساس اعلام راهداری ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال و این مسیرها به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور مجهز است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.