| کد خبر: 255405 |

ارزش واردات و صادرات گمرکات در زنجان 143 درصد افزایش داشت

مدیرکل گمرک استان زنجان، گفت: ارزش واردات و صادرات گمرکات در زنجان 143 درصد افزایش داشته است.

تین نیوز

مدیرکل گمرک استان زنجان، گفت: حدود ۶۰ میلیون دلار واردات قطعی در استان زنجان به ثبت رسیده و کالاهای مذکور ۲۴ هزار تن بوده که به لحاظ ارزش ۱۴۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین نیوز، زین العابدین گنج خانلو در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فروردین سال ۱۴۰۲ نسبت به فروردین ۱۴۰۱ به لحاظ ورود کالاهای موقت و واردات کالاهای قطعی افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه مجموع کالاهای وارداتی کل سازمان گمرک استان زنجان افزایش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: حدود ۶۰ میلیون دلار واردات قطعی در استان زنجان به ثبت رسیده و کالاهای مذکور ۲۴ هزار تن بوده که به لحاظ ارزش ۱۴۳ درصد و به لحاظ وزنی ۱۱۸ درصد افزایش داشته است.

گنج‌خانلو تاکید کرد: ورود کالاهای موقت از طریق گمرک استان زنجان به ارزش ۹ میلیون دلار بوده است. مجموع کل واردات گمرک استان زنجان ۶۹ میلیون دلار است که به ارزش ۵۳ هزار تن و به ارزش ۱۴۸ درصد و به لحاظ وزن ۱۴۶ درصد افزایش ثبت شده و از لحاظ صادرات کالا در گمرک استان زنجان آمار ثبت شده نسبت به فروردین سال گذشته روند کاهشی داشته است که این صادرات چیزی حدود ۲۴.۰۵ میلیون دلار با وزنی بالغ بر ۱۴ هزار و ۶۰۰ تن بوده که از لحاظ ارزش ۵۴ درصد و وزن ۴۸ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل گمرک استان زنجان با بیان اینکه صادرات فلزات شامل انواع شمش، روی و شمش سرب از گمرک استان زنجان کاهش یافته است، گفت: آمار کالاهای وارداتی و صادراتی استان زنجان از طریق گمرک افزایش داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.