| کد خبر: 250520 |

هوشمندسازی ناوگان حمل‌ و نقل عمومی زنجان

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه هوشمندسازی ناوگان حمل ونقل عمومی در دستور کار شهرداری است، گفت: شهرداری طی سال جاری ۴۱ دستگاه اتوبوس خریداری کرده است.

تین نیوز

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه هوشمندسازی ناوگان حمل ونقل عمومی در دستور کار شهرداری است، گفت: شهرداری طی سال جاری ۴۱ دستگاه اتوبوس خریداری کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، داوود نوری شامگاه  پنج شنبه هشتم دی ماه  با بیان اینکه امسال ۴۱ دستگاه اتوبوس، ۳۶ دستگاه مینی بوس دو در و ۲۵ دستگاه ون توسط شهرداری زنجان خریداری شده است، اظهار کرد: ناوگان حمل ونقل عمومی شهر زنجان به ۱۸۲ دستگاه افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های شهرداری نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی است، افزود: در همین راستا طی سال جاری ۴۱ اتوبوس (۱۸ اتوبوس از یک شرکت و ۲۳ اتوبوس از یک شرکت دیگر) خریداری شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه ۳۶ دستگاه مینی بوس دو در و ۲۵ دستگاه ون نیز خریداری شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری برای خریداری این اتوبوس ها، مینی بوس ها و ون ها ۱۲۱ میلیارد تومان هزینه کرده است.

نوری اضافه کرد: در صورت اضافه شدن این اتوبوس ها، مینی بوس ها و ون ها، تعداد خودروهای فعال در ناوگان حمل ونقل عمومی شهر به ۱۸۲ عدد خواهد رسید.

وی ادامه داد: در راستای نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی ، ۲۵ دستگاه اتوبوس که دارای سن بالا بود، با صرف ۱۰ میلیارد تومان بازسازی شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه هوشمندسازی ناوگان حمل ونقل عمومی در دستور کار شهرداری است، اضافه کرد: در تلاش هستیم با این اقدامات خدمات بهتری را به شهروندان زنجانی ارائه دهیم.

نوری با اشاره به تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی ، گفت: این تسهیلات برای نوسازی تاکسی های مدل ۸۴ و ما قبل این سال پرداخت می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به سازمان از تسهیلات استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، اتوبوسرانی زنجان از گذشته وضعیت خوبی نداشت و شهر زنجان با کمبود اتوبوس مواجه بود، بنا به گفته مسئولان شهری عمر اتوبوس ها برای خدمت رسانی به طور متوسط ۱۰ سال و در بعضی از دستگاه ها به ۱۶ سال نیز می رسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.