| کد خبر: 216218 |

کاهش ۵۳ درصدی مسافربری برون استانی در زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون حدود ۵۳ درصد جابه‌جایی مسافر برون استانی و ۳۴ درصد در بخش حمل و نقل درون استانی شاهد کاهش عملکرد هستیم.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون حدود ۵۳ درصد جابه‌جایی مسافر برون استانی و ۳۴ درصد در بخش حمل و نقل درون استانی شاهد کاهش عملکرد هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (زنجان)،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون حدود ۵۳ درصد جابه‌جایی مسافر برون استانی و ۳۴ درصد در بخش حمل و نقل درون استانی شاهد کاهش عملکرد هستیم.

عبدالحسین علی‌اکبری  در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی پیش آمده، در بخش دروناستانی در حوزه حمل و نقل مسافر ۳۴ درصد کاهش عملکرد داشته‌ایم، افزود: همچنین حدود ۵۳ درصد جابه‌جایی مسافر برون‌استانی طی چهار ماه گذشته کاهش نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه مسئولیت اصلی نظارت بر جایگاه‌های سوخت در بین مجتمع‌های خدماتی، ادارای بین‌راهی بر عهده شرکت نفت استان است، تصریح کرد: اقداماتی که در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در ناوگان مسافربری توسط خود شرکت‌های حمل‌ و نقل انجام می‌شود، شامل ضدعفونی مستمر ناوگان اتوبوسی و سواری بوده و همکاران بهداشت نیز در اکثر پایانه‌های مسافربری حضور مستمر دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص اطلاع‌رسانی پیشگیری از بیماری کرونا در پایانه‌های مختلف مسافربری و پایانه‌های بار، ادامه داد: در بخش مجتمع‌های خدماتی، رفاهی بین‌راهی که تحت نظارت این اداره کل است، به صورت مستمر کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و اقدامات دیگری از جمله ضدعفونی، دفع پسماندها به صورت بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در داخل ناوگان‌های حمل و نقل صورت گرفته و در اتوبوس‌ها نیز با فاصله یک در میان مسافران پذیرش می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.