| کد خبر: 200151 |

وقوع 10 تصادف جرحی و خسارتی در زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از وقوع 10 تصادف جرحی و خسارتی در زنجان طی روز جاری خبر داد و گفت: از این آمار دو مورد جرحی و هشت مورد خسارتی بوده است.

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از وقوع 10 تصادف جرحی و خسارتی در زنجان طی روز جاری خبر داد و گفت: از این آمار دو مورد جرحی و هشت مورد خسارتی بوده است.

علی اصغر شیرمحمدی امروز به لغزنده بودن معابر سطح شهر در نتیجه بارش برف اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به حاکم بودن این شرایط جوی و لغزندگی معابر از شهروندان می‌خواهیم که نکات ایمنی را حین رانندگی رعایت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه از ساعات اولیه صبح امروز ۱۰ تصادف در سطح زنجان رخ داده است، تصریح کرد: از این آمار دو مورد جرحی و هشت مورد خسارتی بوده است.

وی با بیان اینکه در نتیجه بارش برف در حال حاضر تردد در خیابان‌های شهر زنجان در حال انجام است، افزود: البته در ساعات اولیه صبح به میزانی یخ زدگی در روی پل‌های زنجان وجود داشت که با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری پاکسازی شد تا شهروندان از این لحاظ مشکلی برای تردد نداشته باشند.

شیرمحمدی با تأکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان برای کاهش تصادفات بیان کرد:  از موضوعاتی که در راستای کاهش تصادفات باید مورد نظر گیرد، بحث فرهنگ‌سازی در زمینه فرهنگ درست رانندگی کردن است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه فرهنگ درست رانندگی و رعایت نکات ایمنی قطعا در کاهش تصادفات موثر است، تصریح کرد: از همین رو از رانندگان می‌خواهیم برای حفاظت از جان خود و سرنشینان نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.