| کد خبر: 197061 |

◄ احداث و تکمیل 62 کیلومتر راه روستایی در استان زنجان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان از آغاز احداث 62 کیلومترراه روستایی دراستان زنجان خبرداد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان از آغاز احداث 62 کیلومتر راه روستایی در استان زنجان خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، عبدالحسین علی اکبری افزود:طرح ملی اقدام برای راه‌های روستایی با عنوان « ابرار» با هدف ساخت و تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره راه‌های روستایی کشور دراستان زنجان نیز آغاز شده است .

وی افزود: در مرحله اول، تکمیل دو هزار کیلومتر راه روستایی در کشور با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و تکمیل راه‌های روستایی بالای 50 خانوار فاقد راه مناسب تا پایان سال هدف‌گذاری شده است.

علی اکبری خاطرنشان ساخت: سهم محورهای روستایی استان زنجان در نخستین مرحله از طرح ابرار، 62 کیلومتر است که در قالب احداث یا تکمیل،دردست انجام است .

وی در خصوص محورهای روستایی استان زنجان که در مرحله نخست مشمول اجرای این طرح شده اند ، گفت: درمرحله اول راه راههای روستایی دالکی ،آقکند ،مرصع وگلستانه درشهرستان زنجان ،کله خانه درشهرستان ابهر ،اسلام آباد به اینجلین درشهرستان خرمدره ،سبزدرق درشهرستان سلطانیه ،جاده دندی به نصیرآباد و تات قشلاق به چای قشلاق در شهرستان ماهنشان ،راه روستایی سعید آباد به سعید محمد درشهرستان خدابنده ،سرخ آباد به پازوکی در شهرستان طارم و راههای روستایی حاجی قشلاق و سفید کمر به قنبرلک در شهرستان ایجرود دراین طرح قراردارند.

 به گفته مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان عملیات مورد نیاز دراین راههای روستایی شامل بازگشایی وبهسازی مسیر ، شن ریزی ،لوله گذاری و اجرای آسفالت سرد است . 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.