| کد خبر: 8735 |

خطوط تاکسیرانی قزوین شیفت‌بندی می‌شود

تین نیوز | معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی قزوین با اشاره به شیفت‌بندی شدن خطوط تاکسیرانی قزوین گفت: اجرای این طرح موجب افزایش میزان دسترسی شهروندان به تاکسی درون‌شهری می‌شود.
 
داود عظیمی اظهار کرد: حدود 40 خط تاکسیرانی در سطح شهر قزوین فعال است که وظیفه جابجایی مسافران در نقاط مختلف درون شهری را بر عهده دارد.
 
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین مشکلاتی که این خطوط با آن روبرو است، عدم در اختیار داشتن علائم منحصر به فرد برای مشخص کردن آن‌ها به عنوان خط تاکسیرانی است.
 
معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی قزوین ادامه داد: برای رفع این مشکل با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین نسبت به نصب جداکننده اقدام شده که این امر موجب می‌شود تاکسی‌های درون مسیری که مختص آنها طراحی شده، وارد شوند و اقدام به جابه‌جایی مسافر کنند.
 
عظیمی عنوان کرد: تابلوهای راهنمای مسیر با محتوای مبدأ، مقصد و نرخ کرایه مسیر تهیه شده که در بالای ایستگاه تاکسی نصب می‌شود.
 
وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح تصریح کرد: برای بیشتر تاکسی‌هایی که در سطح شهر قزوین فعالیت می‌کنند، خط تاکسیرانی طراحی شده است و اجرای این طرح به افزایش ضریب زمان فعالیت رانندگان در خط تاکسیرانی کمک می‌کند.
 
معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: با توجه به اینکه رانندگان تاکسی هر روز از ساعت 6.5 صبح تا 10 شب در خطوط ویژه تاکسیرانی مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند، سازمان تاکسیرانی قزوین سعی دارد از نیروهای جوان و با انگیزه برای ارائه خدمات به شهروندان بیشتر بهره بگیرد.
 
عظیمی با اشاره به اجرای برنامه شیفت‌بندی در خطوط تاکسیرانی بیان کرد: در هر یک از خطوط تاکسیرانی قزوین با توجه به ظرفیت خطوط شیفت‌بندی انجام می‌شود که این طرح رانندگان فعال در هر خط تاکسیرانی را ملزم می‌کند، در شیفت خود حتما حضور داشته باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: البته این به آن معنا نیست که رانندگان حق فعالیت در شیفت مخالف خود را ندارند، بلکه هدف از این کار دسترسی بیشتر شهروندان به تاکسی در ساعات مختلف روز است و رانندگان در شیفت‌های مخالف خود در صورت تمایل اجازه فعالیت دارند.
 
معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی قزوین یادآور شد: برای اجرای صحیح این طرح نظارت و کنترل دقیقی از سوی سازمان تاکسیرانی روی فعالیت رانندگان خطوط تاکسیرانی قزوین انجام می‌شود تا اجرای آن با افزایش رضایت‌مندی شهروندان همراه باشد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.