| کد خبر: 72849 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ جزییات برگزاری هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه

تین نیوز | هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه با هدف تقدیر از فعالیت های اصحاب رسانه در رشته های مرتبط با حمل و نقل شهری و ترافیک، 26 بهمن ماه امسال برگزار می شود. مهلت ارسال آثار تا 10 دی ماه است.

عمار سعیدیان، مسئول پروژه هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه با بیان این مطلب به تاریخچه برگزاری اولین جشنواره ترافیک و رسانه اشاره کرد و گفت: نخستین جشنواره ترافیک و رسانه از تابستان سال 1386 با چاپ فراخوان در جراید و تشکیل دبیرخانه در محل سازمان آغاز به کار کرد و همزمان دو کمیته اجرایی و داوری تشکیل شد.

وی اظهار داشت: اولین جشنواره با هدف تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه در رشته های مرتبط با حمل و نقل شهری و ترافیک و نیز ایجاد انگیزه برای فعالیت گسترده تر خبرنگاران حوزه شهری در 29 بهمن ماه 1386 برگزار شد که با سال ها تداوم امسال شاهد برگزاری هفتمین دوره آن خواهیم بود.

سعیدیان افزود: در هفتمین دوره برگزاری جشنواره ترافیک و رسانه تمركز بر موضوع خط سفید و توجه به خط به عنوان نماد نظم و انضباط، معطوف شده است. هیئت علمی جشنواره باید به پردازش این موضوع مهم و سایر محورهای جشنواره بپردازد.

وی تصریح کرد: با مرتفع شدن یک سری از مسائل مالی حول محور جشنواره، آثار ارسال شده تا 10 دی ماه جمع آوری شده و 26 بهمن ماه مراسم اعلام نتایج و یا اختتامیه هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه برگزار می شود.

سعیدیان با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده طیف های مختلف رسانه ای قادر هستند در این جشنواره شرکت داشته باشند، اظهار داشت: برگزاری جشنواره به گونه ای است که علاوه بر دست اندرکاران رسانه و خبرنگاران، دانشجویان علوم ارتباطات و رشته‌های مرتبط نیز باید امكان حضور در جشنواره را داشته باشند و تا جای ممکن، مشاركت گروه‌های مختلف شهروندان در جشنواره فراهم شود.

وی در پاسخ به برخی ابهامات در بخش فراخوان ابراز داشت: قید رسانه های دیداری و شنیداری تنها مختص رادیو، تلویزیون و یا رسانه های مکتوب رایج نیست و به طور تلویحی به سایت های خبری نیز اشاره شده، لذا از تمامی اصحاب قلم و رسانه دعوت می شود تا با ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره، حضور پررنگ تری نسبت به سال های پیش در این مراسم داشته باشند.

سعیدیان تعداد زمینه ارسال آثار را در دو یا سه بخش موارد اعلام شده عنوان کرد و گفـت: این تعداد آثار قابل رایزنی با دبیر خانه جشنواره است. سرعت در ارسال آثار باعث می شود داوران جشنواره بتوانند هر چه سریع تر به انتخاب آثار اقدام نمایند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.