| کد خبر: 65109 |

با همکاری اتوبوسرانی و شهرداری منطقه ۱۸ صورت می گیرد:

◄ ادامه مسیر خط دهBRT تا پایان آبان ماه / تحولی دیگر در منطقه ۱۸ شهرداری تهران

تین نیوز | مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی از آمادگی این سازمان به منظور ادامه سامانه خط 10 BRT از دانشگاه علوم تحقیقات به شهرک عبدل آباد خبر داد و گفت: مصوبه ادامه مسیر اتوبوس تندرو از دانشگاه علوم تحقیقات صادر شده و در دستورکار قرار گرفته است.

پیمان سنندجی که در گفتگو با تین نیوز سخن می گفت، افزود: تعدادی اتوبوس به منظور افزودن به این خط توسط شهرداری خریداری شده و با پایان یافتن عملیات اجرایی مسیر، این سامانه راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی در چند ماه گذشته اقدامات لازم جهت آموزش رانندگان را آغاز کرده است، اظهار داشت: به این منظور علاوه بر آموزش های تئوریک، رانندگان با حضور در کنار رانندگان مجرب به شناسایی مسیر و آموزش عملی پرداختند.

سنندجی دلیل تاخیر در ادامه مسیر BRT علوم تحقیقات به محله عبدل آباد را ناشی از مهیا نبودن زیر ساخت آن پس از پایانه آزادی دانست و تاکید کرد: صحبت های خوبی با شهردار محترم منطقه 18 داشته ایم و با اطلاعاتی که در دست داریم عملیات اجرایی این کار شروع شده است.

شهردار منطقه 18 نیز با تائید گفته های سنندجی، به اجرای عملیات عمرانی ادامه مسیر خط  ده BRT از ابتدای مهراشاره داشت و تصریح کرد: به دلیل اجرای پروژه های بزرگراهی و احداث بوستان مادر که پیش از این  طرح کلید خورده بود ناگزیر این طرح را با کمی تاخیر در دستور کار قرار گرفت.

وحید نوروزی در گفتگو با تین  نیوز، ابراز داشت: اجرای عملیات عمرانی این مسیر از ابتدای مهر آغاز شده و پیش بینی می شود با تلاش همکاران ما، این پروژه تا پایان آبان ماه آماده بهره برداری شود.

وی با اشاره به افزایش 2 متر سرانه فضای سبز در این منطقه افزود: با تکمیل و راه اندازی بوستان مادر در حاشیه رود کن که در ادامه بوستان نهج البلاغه ساخته شده است مردم منطقه 18 از این پس قادرند با صرف کمترین هزینه از امکانات این پارک بهره مند شوند.

نوروزی همچنین خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ایستگاه های مترو در ادامه خط 3 تا 15 مهر در این منطقه وارد مدار مسافر گیری خواهد شد.

                                                               
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ساکن منطقه متحول شده ۱۸ 0 0

    سلام قطعا " نگارنده مطلب بالا ساکن این منطقه نیست. طراحی غلط BRT در برخی مسیرها بجای تسهیل تردد، کندی شدیدی را باعثشده. در نقطه آغازین طرح در بزرگراه آیت الله سعیدی، بدلیل وجود پل عابر، معبر باریک میشود و ظاهرا استفاده امنیتی طرح الویت اول هر طرح BRT است. قطع درختان برای ایجاد ایستگاه، ۲ دور برگردان وسط بزرگراه، تماما خبر از گ ن د زدن به ترافیک وحشتناک این منطقه دارد. قطععابهره امنیتی طرح برای آقایان مهمتر است. ای کاش این هزینه را صرف ایجاد فرهنگسرای مناسب مینمودند که از کاستیهای این منطقه است. کدام نیاز سنجی انجام شده وچه نتیجه ای استخراج شده است؟ الویت منطقه چیست؟ سود طرح در اتوبان امام علی ع چه بوده که در پی گسترش طرحهای غلط خود هستید؟ زیرسازیهای آسیب پذیر در نقاط مختلف مسیر طرح میدان آزادی تا خراسان را مرور کنید. ای کاش عاقلانه تر تصمیم می گرفتند.