| کد خبر: 54742 |

خرید دو فروند کشتی در سال جاری

تین نیوز | مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر در مجمع عادی سالیانه کشتیرانی دریای خزر از خرید دو فروند کشتی توسط این شرکت در سال جاری خبر داد.

علی‌اکبر غنجی پیش از ظهر امروز در مجمع عادی سالیانه کشتیرانی دریای خزر که با حضور سهامداران کشتیرانی در سالن اجتماعات بنادر و دریانوردی گیلان برگزار شد گزارشی از عملکرد این شرکت در سال گذشته را ارائه کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های شرکت کشتیرانی در سال 93 اظهار داشت: ارتقاء و تثبیت موقعیت بین‌‌المللی و فرا منطقه‌ای شرکت در حوزه دریای خزر به عنوان شرکت کشتیرانی استاندارد قابل اطمینان و ایمن و نیز افزایش تعداد کشتی‌ها و ظرفیت حمل ناوگان به 99 هزار تن ازجمله فعالیت‌های شرکت بوده است.

وی تجهیز و فعال سازی بندر سالیانکا در آستاراخان روسیه را از دیگر فعالیت‌های شرکت کشتیرانی دریای خزر عنوان کرد و گفت: بهره‌وری 25 برابری از ظرفیت حمل ناوگان کشتی‌های ملکی در سال 93 از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر حمل بیش از دو میلیون و 130 هزار تن انواع کالا در بخش ‌های واردات، صادرات و ترانزیت از ابتدای تأسیس این شرکت تاکنون را بی‌سابقه دانست و افزود: طی سال گذشته حمل کالا توسط شرکت کشتیرانی دریای خزر 9.5 درصد افزایش داشته است.

وی برقراری، استمرار و تداوم خطوط منظم حمل محمولات صادراتی از تمام بنادر شمالی ایران مانند بندر انزلی، بندر نوشهر و بندر امیرآباد به تمامی بنادر خارجی حوزه دریای خزر را در راستای توسعه صادرات غیرنفتی عنوان کرد.

غنجی ادامه داد: تنظیم ، ارائه و انتشار برنامه‌های سفر خطوط منظم کشتیرانی در مقاطع شش ماهه به منظور حمل محصولات صادراتی بنادر شمالی و ارسال آن به ارگان‌های ذیربط و تشکل‌های صادراتی از جمله فعالیت‌های شرکت کشتیرانی دریای خزر در سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه چهار فروند کشتی ملکی در زمینه موتور تعمیرات اساسی داشته اند خاطرنشان کرد: درخصوص دو فروند این تعمیرات به جای داک در طول چند سفر و قبل از اعزام کشتی توسط کارگاه‌های ایرانی انجام پذیرفت که علاوه‌بر جلوگیری از خروج ارز به مبلغ 36 هزار یورو ، صرفه‌جویی نزدیک به 700 میلیون ریال را در پی داشته است.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر انجام تست و راه‌اندازی سیستم ایمنی 17 دستگاه ژنراتور بر روی کشتی‌های کلاس سمور و مدیریت دانش‌محور و ارتباط با مراکز علمی و کارگاه‌های متخصص را از دیگر عملکردهای شرکت کشتیرانی دریای خزر برشمرد.

وی با اشاره به برنامه‌های بلندمدت شرکت کشتیرانی دریای خزر تصریح کرد: امسال خرید دو فروند کشتی توسط شرکت کشتیرانی دریای خزر در برنامه قرار دارد.
غنجی توسعه فعالیت‌های بازاریابی و افزایش سهم تناژ حمل محصولات صادراتی، توسعه و تجهیز بندر خارجی و ساخت سیلو در انزلی را از برنامه‌های بلندمدت شرکت کشتیرانی دریای خزر عنوان کرد.

مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر در ادامه گفت : راه اندازی مرکز آموزشی دریانوردی با همکاری موسسه آموزشی در انزلی برای تامین نیروهای مورد نیاز این شرکت از دیگر اقدامات کشتیرانی دریای خزر بوده است.

وی یادآور شد: خرید زمین و ساخت دفتر امیرآباد، بارگیری مناسب کالا به صورت وزنی و حجمی، بهره‌برداری بهینه از ظرفیت حمل ناوگان و ورود به بازارهای جدید از دیگر برنامه های کشتیرانی دریای خزر است.

وی از طرح و تبیین اجرای امور مدیریت سهامداران و تدوین طرح جامع فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: ارتقاء امنیت شبکه و تجهیزات سخت‌افزاری و نوسازی شبکه از دیگر برنامه‌های کشتیرانی است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.