| کد خبر: 19119 |

صادرت لوازم یدکی کامیون از ایران به آلمان

تین نیوز | نایب رییس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی تهران گفت: در نوسانات قیمت خودرو، قیمت لوازم یدکی تغییر نداشته و قیمت این محصولات را حجم عرضه و تقاضا تعیین می‌کند.
 
سید مهدی کاظمی اظهار کرد: در چند وقت گذشته در توزیع محصولات عمده لوازم یدکی کمبودی ایجاد نشده اما کمبود‌هایی در محصولاتی که تنها از طریق شرکت مادر همچون کیسه ایمنی و رایانه خودرو تامین می‌شود احساس شده است.
 
وی ادامه داد: تولیدات داخلی که معطوف به تولیدات لوازم یدکی ماشین‌های روز، ماشین‌هایی که از ده سال گذشته تولید می‌شوند وماشین‌های قدیمی و عمدتا آمریکایی است، نیاز مردم را رفع می‌کند.
 
این فعال صنفی با اشاره به این که اگر تولید صرف نداشته باشد کیفیت آن کاهش می یابد، بیان کرد: اگر از تولیدات داخلی حمایت شود ایران می‌تواند قطعات بسیار با کیفیت و قابل رقابت با کالای اصلی تولید کند.
 
کاظمی با بیان این که بیش‌ترین حجم تولید لوازم یدکی مربوط به خودروهای سمند، پراید، پژو پرشیا و 405 است، گفت: قطعات یدکی ایرانی با کیفیت‌تر از نمونه چین، هند و.. تولید می‌شود و در برخی موارد صادرات لوازم یدکی از ایران به کشورهای دیگر گزارش شده است که صادرات لوازم یدکی کامیون به کشور آلمان از آن جمله است.
 
وی خاطرنشان کرد: از سوی واردکنندگان و عمده فروشان که محصولات خود را از کشورهای دیگر تامین می‌کنند کیسه ایمنی خودرو وارد نشده و عرضه خرده فروشی از طریق شرکت‌های خودرسازی انجام می‌شود.
 
نایب رییس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی تهران تاکید کرد: به دلیل کمبود رایانه خودرو دزدی و قیمت آن افزایش یافته است که اگر حجم توزیع آن افزایش یابد از دزدی و دلال بازی توسط برخی افراد غیرصنفی کاهش خواهد یافت.
 
این فعال صنفی بیان کرد: کارخانجات تولیدی نباید برای کاهش قیمت تمام شده از ارائه امکانات اصلی خودرو که آنچنان قیمتی هم ندارد برای راحتی مصرف‌کنندگان و زیبایی ظاهری خودرو خودداری کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.