| کد خبر: 269967 |

بیش از ۸.۴ میلیون تردد خودرو در محورهای خوزستان ثبت شد

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا کنون بیش از هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تردد در محورهای استان ثبت شده است.

تین نیوز

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا کنون بیش از هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تردد در محورهای استان ثبت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، لاله صاحبی اظهار کرد: طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و بر همین اساس از آغاز اجرای این طرح تا چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳، تعداد هشت میلیون و ۴۸۶ هزار و ۹۷۸ تردد خودرو در محورهای استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱۷ درصدی همراه بود.

وی افزود: از ابتدای طرح تا چهارم فروردین در مجموع در بازه زمانی یادشده ۴۵۲ هزار و ۶۱۷ خودرو وارد خوزستان شدند که نسبت به مدت مشابه ۲ درصد کاهش داشته و ۳۷۷ هزار و ۸۰۷ خودرو نیز از استان خارج شدند که کاهش ۱۸ درصدی را نشان می دهد.

صاحبی بیان کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین سال جاری تعداد ۱۶ هزار و ۸۴۳ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان برقرار و تعداد ۹۵ شکایت در این مرکز ثبت شده است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان یادآور شد: بیشترین تردد خودرویی در طول محورهای خوزستان مربوط به استان های تهران، لرستان و اصفهان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.