| کد خبر: 267348 |

ساماندهی تردد کامیون‌ های حامل مواد نفتی در محورهای خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ساماندهی تردد کامیون های حامل مواد نفتی در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ساماندهی تردد کامیون های حامل مواد نفتی در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد جولانژاد سوم بهمن ماه در دوازدهمین جلسه کمیسیون اجرای آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به رشد ۳۳ درصدی ترانزیت کالای کشور در ۹ ماهه ۱۴۰۲، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از ترانزیت کالا مربوط به مواد سوختی است و به همین دلیل ملاحظات ترافیکی و تردد ایمن این ناوگان اهمیت دارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: پهلوگیری کشتی های حامل مواد نفتی با محدودیت هایی همراه است که این امر منجر به کندی تخلیه این مواد و طولانی شدن زمان توقف کامیون ها می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ساماندهی تردد کامیون های حامل مواد نفتی در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این راستا ۴ پارکینگ برای توقف شبانه کامیون های حمل مواد نفتی در محورهای منتهی به پایانه بار بندر امام خمینی (ره) آماده بهره برداری است.

جولانژاد تاکید کرد: شبانه روزی کردن خدمات اداری از جمله فک پلمب توسط گمرک، سرعت تخلیه ناوگان ترانزیتی را افزایش می دهد و به تبع آن کاهش زمان تاخیر در تخلیه و بارگیری ناوگان را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: رفع این مشکلات می تواند منجر به افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی ظرفیت تخلیه محموله های سوختی شود.

همچنین در این جلسه محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: با توجه به راه اندازی ۴ پارکینگ در طول محورهای منتهی به بندر امام خمینی (ره) و میزان تردد کامیون های حامل مواد سوختی، باید ظرفیت های امدادی افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه پشتیبانی و تسهیل شرایط تردد این ناوگان حائز اهمیت است، تاکید کرد: تمامی کامیون های حامل مواد نفتی باید در پارکینگ های تعیین شده توقف داشته باشند و توقف در سطح جاده های خوزستان و تردد در شب برای این کامیون ها ممنوع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.