| کد خبر: 266002 |

الحاق بیش از ۴۷۰ هکتار زمین به محدوده شهری ماهشهر

رییس اداره راه و شهرسازی ماهشهر گفت: با هدف اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۴۷۰ هکتار زمین به محدوده شهری شهرستان ماهشهر الحاق شده است.

تین نیوز

رییس اداره راه و شهرسازی ماهشهر گفت: با هدف اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۴۷۰ هکتار زمین به محدوده شهری شهرستان ماهشهر الحاق شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سلطانعلی محمدی منفرد در خصوص وضعیت تامین اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: این شهرستان در حوزه مسکن با تقاضای زیادی روبرو است از این رو اقدامات و پیگیری های لازم در جهت تامین زمین مورد نیاز برای متقاضیان طرح های حمایتی مسکن ماهشهر انجام شده است.

وی افزود: تا کنون بیش از ۶ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهایی شدند که به زودی عملیات اجرایی بخشی از این واحدها در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار آغاز خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی ماهشهر در خصوص آخرین وضعیت طرح جوانی جمعیت در این شهرستان نیز گفت: در شهر بندر ماهشهر زمینی به مساحت ۶۰ هکتار برای طرح جوانی جمعیت اختصاص یافته که بزرگترین سایت طرح جوانی جمعیت در استان است.

محمدی منفرد ادامه داد: تا کنون بیش از ۱۲۰۰ نفر از افراد واجد شرایط در طرح جوانی جمعیت در این شهر تایید نهایی شده اند.

وی یادآور شد: وجود بالای متقاضیان مسکن از جمله طرح نهضت ملی مسکن، مسکن کارکنان و کارگران صنایع پتروشیمی (صنعت شهر) و طرح جوانی جمعیت باعث شد که در بندر ماهشهر بیش از ۴۷۰ هکتار به محدوده شهر الحاق شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.