| کد خبر: 262786 |

آیا شرکت کیسون در حال جمع آوری قطعات پروژه متروی اهواز است؟

در روزهای گذشته خبری مبنی بر اینکه شرکت کیسون پیمانکار مترو اهواز بدون اطلاع کارفرما(شهرداری) در حال برداشتن تجهیزات مترو است و قصد دارد حتی زمین خود را بفروشد منتشر شد که در صورت صحت خبر، پروژه مترو اهواز عملا تعطیل خواهد شد.

تین نیوز

در روزهای گذشته خبری مبنی بر اینکه شرکت کیسون پیمانکار مترو اهواز بدون اطلاع کارفرما(شهرداری) در حال برداشتن تجهیزات مترو است و قصد دارد حتی زمین خود را بفروشد منتشر شد که در صورت صحت خبر، پروژه مترو اهواز عملا تعطیل خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، در شبکه های اجتماعی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه که شرکت کیسون بدون اطلاع کارفرما (شهرداری) در حال برداشتن تجهیزات پروژه قطار شهری اهواز، از جمله کارخانه سگمنت، است و قصد دارد حتی زمین خود را نیز بفروشد. و این یعنی پروژه مترو اهواز عملاً تعطیل خواهد شد.

ابوالقاسم محبوبی، رئیس سازمان قطار شهری شهرداری اهواز، اظهار کرد: کارخانه سگمنت متعلق به شرکت کیسون است که قطعات بتنی مورد نیاز پروژه مترو اهواز را تولید می کند، اما باتوجه به استقرار دستگاه های Tbm در پروژه، خروج قالب های ساخت قطعات بتنی منطقی بنظر نمی رسد که شرکت کیسون قصد برداشتن تجهیزات و قطعات بتنی را داشته باشد.

وی افزود: به علاوه، زمین کارخانه سگمنت نیز متعلق به شرکت کیسون است و در صورت خروج قالب ها، دستگاه های حفار بدون استفاده باقی خواهند ماند و این موضوع به سود شرکت کیسون نخواهد بود.

محبوبی تأکید کرد: در پروژه قطار شهری اهواز، تأمین قالب های قطعات بتنی برای ادامه پروژه مهم است و این قالب ها همچنان در دسترس هستند و هیچ مشکلی ندارند.

وی درباره مسئولیت شرکت کیسون در پروژه، گفت: شرکت مسئولیت کارها و فعالیت های خود را دارد و در حال حاضر همچنان تمام کارگاه ها در اختیار شرکت کیسون قرار دارند، اما پروژه به دلیل رای دادگاه تعطیل شده است. اما با توجه به تصمیمات آتی دادگاه، انتظار می رود که عملیات اجرایی پروژه به زودی آغاز شود.

محبوبی در پاسخ به سوال دیگری درباره خروج تجهیزات، عنوان کرد: با توجه به رای دادگاه، برخی از دستگاه های شرکت کیسون مانند جرثقیل،  ماشین آلات حفاری در زمین کارخانه سگمنت قرار دارند و اگر قصد خروج این تجهیزات را داشته باشند، باید اقدامات لازم را برای جابجایی آنها انجام دهند.

وی در پایان تاکید کرد: شرکت کیسون آمادگی دارد تجهیزات را به پیمانکار جدید واگذار یا اجاره دهد که این مسئله با ادعای برداشتن تجهیزات تونل همخوانی ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • عیسی رضائی 4 1

    مردم مظلوم خوزستان!!!!

    • رامینا 0 0

      این یک شرکت بدحساب‌ پرداخت حق‌ حقوق پیمانکار کارگرهست و دراین شرکت همه باهم میزنند توی رگ کسی هم چیزی نمیگه

  • ناشناس 1 0

    چرا فقط متروی اهواز این داستان ها دارد؟...

  • ناشناس 0 0

    مسوولان به فکر مردم خوزستان نیست ند ۲۰سال برای مترو پول های مردم بدبخت را میخورند وریسید گئ نمیکند

  • حسن راکی 1 0

    چه فرقی میکنه اول بیایید مسئولین این شهر را سیر از رشوه ورانت کنید اگه چیزی تهش موند که نمیمونه اونوقت بدین مترو بسازن در امارات که اختلاس و دزدی نیست ۵۶۰کیلومتر زیر و رو مترو زدن وچند ساله دارن استفاده میکنند اون وقت تو شهر اهواز بیست ساله میخوان ۴۰ کیلومتر مترو بزنن هنوز سیر نشدن

  • احمد 1 0

    اهواز شهر بی صاحب