| کد خبر: 258548 |

دومین پایانه تاکسیرانی اهواز پس از ۲۰ سال احداث می‌ شود

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با اشاره به برگزاری دو دوره آموزشی ویژه رانندگان تاکسی اهواز گفت: عملیات احداث دومین پایانه تاکسی اهواز پس از ۲۰ سال آغاز شده است.

تین نیوز

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با اشاره به برگزاری دو دوره آموزشی ویژه رانندگان تاکسی اهواز گفت: عملیات احداث دومین پایانه تاکسی اهواز پس از ۲۰ سال آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، امیر صفی خانی اظهار کرد: احداث نشدن پایانه های درون شهری از مهم ترین مشکلات و کمبودها در حوزه حمل ونقل عمومی شهر اهواز به ویژه سازمان تاکسیرانی است، احداث پایانه ها می تواند کمک بسیاری به ساماندهی و ارائه خدمات شایسته به شهر، شهروندان و رانندگان کند و از مؤلفه های توسعه شهر است که باید به آن ها توجه داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به اقلیم شهر اهواز، داشتن پایانه های مسقف از نیازهای ضروری شهر است و نبود این پایانه ها به ویژه در گرمای تابستان، هم رانندگان و هم مسافران را آزار می دهد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: به منظور بهبود شرایط، ارائه خدمات به بهترین نحو و حرکت به سمت توسعه شهری برنامه ریزی برای احداث پایانه های تاکسی در دستور کار سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز قرار گرفته است.

صفی خانی تصریح کرد: پس از ۲۰ سال، عملیات احداث دومین پایانه تاکسی اهواز در خیابان سلمان فارسی به نام شهید مدافع حرم شاخص سازمان تاکسیرانی، شهید سجاد باوی آغاز شده است و از ۸ خط از خطوط تاکسی شرق اهواز در آن استفاده می شود.

وی اضافه کرد: عملیات زیرسازی این پایانه با همراهی سازمان عمران شهرداری اهواز در حال انجام است و با تلاشی که انجام شده است تا شهریورماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با اشاره به تلاش برای فراهم کردن رفاهیات مناسب و در شأن رانندگان گفت: آموزش مستمر برای رانندگان تاکسی موجب ارائه خدمات بهتر به شهروندان خواهد شد، در همین راستا برنامه ریزی لازم انجام و تاکنون دو دوره آموزشی با عنوان های آموزش اخلاق حرفه ای و آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی برای رانندگان برگزار شده است و این آموزش ها ادامه دار خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.