| کد خبر: 242558 |

◄ جابجایی بیش از ۳۶۵ هزار مسافر فروردین از پایانه‌های خوزستان

فروردین امسال تعداد ۳۶۵ هزار و ۸۵۱ مسافر از پایانه های مسافربری این استان جابه جا شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: فروردین امسال تعداد ۳۶۵ هزار و ۸۵۱ مسافر از پایانه های مسافربری این استان جابه جا شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش تین نیوز، فواد غزیعلی با بیان اینکه این تعداد مسافر به وسیله ۵۷ هزار و ۲۹۵ دستگاه اتوبوس جابجا شدند اظهار داشت : از ابتدای فروردین امسال جا به جایی تعداد ۲۲۶ هزار و ۳۶۰ مسافر درون استانی و ۱۳۹ هزار و ۴۹۱ مسافر برون استانی ثبت شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: استفاده مسافران برون استانی از وسایل حمل و نقل عمومی استان در فروردین ماه سال جاری رشد ۱۱ درصدی و استفاده مسافران برون استانی از این وسایل رشد ۲۱.۸ درصدی داشته است.

غزیعلی یادآور شد: در بازه زمانی یاد شده تعداد ۳۴ هزار و ۳۷۸ بلیت اینترنتی به فروش رسیده است که نسبت  به مدت مشابه سال قبل ۵۰.۵ درصد رشد را نشان می دهد.

۲۳ پایانه مسافربری در خوزستان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲ پایانه در اهواز قرار دارند.

فروردین امسال با توجه به سفرهای نوروزی ۲۲ میلیون و ۸۴ هزار و ۷۳ خودرو در جاده‌های خوزستان تردد کردند که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.