| کد خبر: 216607 |

تایید دریافت وام کرونا برای ۵۵۰ راننده درون و برون شهری خوزستان تاکنون

غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت تاکنون دریافت وام ۶ میلیون تومانی کرونا برای بیش از ۵۵۰ راننده درون و برون شهری استان تایید شده است.

تین نیوز

غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت تاکنون دریافت وام ۶ میلیون تومانی کرونا برای بیش از ۵۵۰ راننده درون و برون شهری استان تایید شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، غلامباس بهرامی نیا اظهار کرد: هفت هزار و ۵۷۸ نفر راننده درون و برون شهری استان برای دریافت وام ۶ میلیون تومانی در سامانه کارا ثبت نام کردند که از این تعداد پرونده ۵۵۴ نفر تأیید توسط بانک های عامل تایید شده است.

وی افزود: پرونده تعداد ۳۴۶ نفر نیز توسط سامانه کارا در حال شناسایی بانک عامل هستند و پرونده ۲۹۱ نفر نیز کامل و مصوب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه  ۶ هزار ۲۱۲ نفر در دست بررسی توسط بانک می باشند، اذعان کرد: پرونده ۱۷۵ نفر نیز منعقد شده شده است.

بهرامی نیا سهم وام ۶ میلیونی رانندگان درون و برون شهری استان را بیش از ۴۵۴ میلیارد ریال برشمرد.

وی در حوزه ثبت نام شرکت های مسافربری برای دریافت وام ۱۲ میلیونی کرونا نیز بیان کرد: استان خوزستان از ۱۶۰ شرکت مسافربری برخوردار است که از این تعداد ۳۱ شرکت با مجموع ۱۶۱ نفر نیروی بیمه شده، درخواست دریافت وام خود را در سامانه کارا ثبت کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان  ادامه داد: سهم شرکت های مسافربری استان برای دریافت وام ۱۲ میلیونی، ۱۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.