| کد خبر: 167158 |

◄ درخواست ایجاد یک کارگروهی برای رفع مشکلات جاده‌ای خوزستان

به شما پیمانکاران به‌عنوان یک سرمایه ملی و استانی نگاه می‌کنم چون شما منشأ ایجاد اشتغال، عمران و آبادانی و ایجاد ارزش‌افزوده هستید و حمایت و صیانت از کار شما وظیفه ما است و نباید در برابر مشکلات شما بی‌توجه باشیم و باید پیمانکاری استان را در حوزه‌های مختلف تقویت کنیم.

تین نیوز

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم با اراده و در کنار هم‌، سطح استانداردهای راه این استان به رتبه سوم کشوری برسد چراکه رتبه استان ازنظر حمل مسافر اول، ازنظر حمل کالا سوم و ازلحاظ استاندارد راه ششم است و باید این فاصله را جبران کنیم و حداقل به رتبه سوم از نظر استاندارد جاده‌ای برسیم.

به گزارش تین‌ نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، غلامرضا شریعتی در نشست با پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه داشتم خدمت شما باشم و از نزدیک در جریان دغدغه‌ها و مشکلات شما قرار بگیرم اگرچه کم‌وبیش از وضعیت هرکدام از پروژه‌ها مطلع هستم.

وی افزود: به شما پیمانکاران به‌عنوان یک سرمایه ملی و استانی نگاه می‌کنم چون شما منشأ ایجاد اشتغال، عمران و آبادانی و ایجاد ارزش‌افزوده هستید و حمایت و صیانت از کار شما وظیفه ما است و نباید در برابر مشکلات شما بی‌توجه باشیم و باید پیمانکاری استان را در حوزه‌های مختلف تقویت کنیم.

شریعتی تصریح کرد: وظیفه ما است به تخصصی‌تر شدن و توانمندتر شدن شما کمک کنیم و خود پیمانکارآن‌هم متقاضی مشارکت در کارهای بالادستی باشند چراکه خوزستان محل کارهای بزرگ است و کارهای آن‌هم باید از داخل استان انجام شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: براساس آمار صندوق توسعه ملی در طول دو سه سال اخیر خوزستان رتبه دوم در کشور ازنظر جذب اعتبارات این صندوق را دارد و این موضوع نشان‌دهنده حجم زیاد کارهایی است که در استان در حال انجام است.

شریعتی اظهار کرد: در حوزه راه برنامه داریم علاوه بر اعتبارات روتین اعتبار مضاعف برای پروژه‌های در دست انجام بگیریم که این پروژه‌ها فعال‌تر شود. همچنین از اعتبارات استانی به همه پروژه‌ها حتی پروژه‌های ملی کمک خواهیم کرد.

استاندار خوزستان درخواست کرد تا کارگروهی برای مشکلات تشکیل شود و نمایندگان پیمانکاران و مسئولان مربوطه در آن شرکت کنند تا مشکلات کاهش یابد و موارد سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.