| کد خبر: 172263 |

◄ 13 پروژه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی

13 پروژه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی در هفته دولت آماده بهره‌برداری است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، گفت: هم‌زمان با هفته دولت، بهره‌برداری از 13‌پروژه عمرانی در این اداره‌کل آغاز می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از اهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی‌مقدم افزود: این طرح‌ها شامل بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، روکش آسفالت جاده‌ها، ایجاد استراحتگاه و اصلاح نقاط حادثه‌خیز است.

وی افزود: هم‌زمان با هفته دولت، پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی محور چناران به طول سه کیلومتر هم‌چنین بهسازی و آسفالت راه روستایی ارکان در شهرستان بجنورد به طول شش کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: پروژه آسفالت راه‌روستای گریوان-ملاغلام، حسین-نیستانی به طول یک کیلومتر، آسفالت راه روستای رختیان به طول سه کیلومتر و بهسازی و روکش آسفالت محور گرمه-سنگ سوراخ به طول 8.3‌کیلومتر از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری است.

بدیعی‌مقدم گفت: بهره‌برداری از پروژه ایجاد استراحتگاه موقت در محور گرمه-سنگ سوراخ به مساحت 400‌مترمربع نیز در هفته دولت آغاز می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه اجرای روکش آسفالت گرم بخش‌هایی از محور سنخواست-بجنورد‌ به طول چهار کیلومتر گفت: پروژه روکش آسفالت گرم بخش‌هایی از محور جاجرم-میرآباد به طول چهار‌کیلومتر هم این هفته به افتتاح می‌رسد.

وی، ساخت مسیر و اصلاح نقطه حادثه‌خیز پیچ قراجه رباط شوقان، روکش آسفالت محور خرتوت به طول چهار کیلومتر، روکش آسفالت محور فرعی شهرآباد نیروی هوایی به طول هشت کیلومتر، بهسازی و اجرای روکش آسفالت روستای توتلی–قاولقا به طول حدود 2.7 کیلومتر و روکش آسفالت محور عباس آباد-اسفید به طول 9‌کیلومتر را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت در استان عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح‌ها را تسهیل تردد، کاهش خطرات ناشی از تصادف و کاهش مصرف سوخت در ترددهای جاده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.