| کد خبر: 171283 |

◄ افزایش ترددهای ورودی به خراسان شمالی

تردد ورودی به خراسان شمالی 10.6 درصد افزایش یافت.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، گفت: در چهارماهه سال جاری شمار تردد ورودی در محورهای استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10.6 درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی، علی‌اصغر بدیعی‌مقدم افزود: در این مدت تردد دومیلیون و 981 هزار و 213 دستگاه خودروی ورودی به استان ثبت‌شده است.

وی با اشاره به این‌که 45 دستگاه تردد شمار نصب‌شده در محورهای استان ترددهای خودروها در جاده‌ها را ثبت می‌کنند، افزود: شمار ترددهای ورودی به استان در چهارماهه سال گذشته، دومیلیون و 693 هزار و 531 دستگاه گزارش‌شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، گفت: در این مدت شمار ترددهای خروجی از استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 15.09 درصد افزایش‌یافته است.

بدیعی‌مقدم اظهار کرد: در چهارماهه سال جاری دومیلیون و 979 هزار و 364 دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج‌شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته دومیلیون و 588 هزار و 594 دستگاه وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

 وی با اشاره به این‌که ساعت اوج ترددها در ساعت 19 تا 20 گزارش‌شده است افزود: 87.65 درصد از ترددهای ثبت‌شده مربوط به ناوگان سبک و مابقی مربوط به ناوگان سنگین بوده است.

 بدیعی‌مقدم گفت: در این مدت بیش‌ترین ترددها در محورهای شیروان – بجنورد و بالعکس، بجنورد - اسفراین و بالعکس و قوچان - فاروج به ثبت رسیده و کم ترددترین محورها جاجرم - سنخواست، امیرآباد - جاجرم و بالعکس و سنخواست - جاجرم بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: در این مدت محور میامی - گرمه و بالعکس، امیرآباد - جاجرم، چمن بید - جنگل گلستان (رباط قره بیل) بیش‌ترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.