| کد خبر: 186825 |

همزمان با سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان رضوی:

آغاز عملیات اجرایی قسمتی از محور سلطان آباد - سبزوار به طول 13 کیلومتر

عملیات اجرایی قسمتی از محور سلطان آباد - سبزوار به طول 13 کیلومتر آغاز شد.

تین نیوز

با حضور خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی قسمتی از محور سلطان آباد - سبزوار به طول 13 کیلومتر آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از برنا، محمدرضا اخوان عبداللهیان در این مراسم با بیان اینکه محور سبزوار - سلطان آباد در کامل شدن و همچنین کوتاه شدن کریدور های شمال - جنوب و شرق -غرب نقش کلیدی و مهمی ایفا می‌کند، گفت: این محور در تکمیل کریدور شرق به غرب از گمرک مرزی لطف آباد -درگز - کبکان - دوغایی - سلطان آباد و سبزوار و در کریدور شمال - جنوب از آبهای آزاد از طریق بندرعباس - کرمان - بردسکن - سبزوار - سلطان آباد و در نهایت لطف آباد ایفای نقش می کند.

وی با اشاره به اینکه امروز عملیات اجرایی قسمتی از محور سبزوار - سلطان آباد به طول حدود 13 کیلومتر که از 5 کیلومتری سبزوار شروع شده و تا باغچه ادامه می یابد، کلنگ زنی شد، افزود: این پروژه  شامل احداث باند دوم با مشخصات راه اصلی درجه اول در کنار محور موجود است که در ادامه پس از احداث باند دوم این موقعیت به وجود می آید که بهسازی باند موجود جهت افزایش مشخصات فنی محور موجود به راه اصلی درجه یک در دستور کار قرار گیرد .

اخوان عبداللهیان محور سلطان آباد – سبزوار را یکی از پر تردد ترین محورهای منتهی به شهرستان سبزوار دانست و گفت: در ادامه با احداث کمربندی شرق سبزوار محور مذکور به محور مشهد - سبزوار متصل خواهد شد و از بار ورودی ترافیک به شهرستان سبزوار نیز کاسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پروژه با اعتبار 171 میلیارد و 134 میلیون ریال با مشخصات13 کیلومتر در دوباند رفت و برگشت  شامل زیر اساس 15 سانتیمتر، اساس 15 سانتی متر و آسفالت به ضخامت 18 سانتی متر به اجرا در می آید.

منبع: خبرگذاری برنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.