| کد خبر: 175238 |

◄ روکش آسفالت محور روستای چاه پایاب به طول 6 کیلومتر

پروژه روکش آسفالت گرم در محور سه قلعه-چاه طالب به طول 12.5 با حضور مسئولان شهرستانی، شوراها و جمعی از معتمدین مردم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سرایان افزود: این پروژه به صورت پیمانی و در مدت زمان یک‌ماه از ابتدای سال جاری اجرایی گردید که برای اجرای این عملیات 10‌میلیارد ریال از اعتبارات ملی، استانی هزینه شده است.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، سید محمد فرخی افزود: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقا وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی سرایان است که این امر نیازمند روکش آسفالت است که با توجه به ترانزیتی بودن و ترافیک بالای این محور، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سرایان، متذکر شد: طول محور سه قلعه-چاه طالب 31 کیلومتر است که 12 کیلومتر از محور سه قلعه-چاه طالب در سال گذشته بهسازی و ماسه آسفالت شده است. 12.5 کیلومتر ادامه این مسیر حدفاصل دوکوهه تا گوشمیر بااعتبار 10‌میلیارد ریال در فروردین ماه سال‌جاری آسفالت و به بهره‌برداری رسیده است و هم‌چنین عملیات خط‌کشی این مسیرنیز انجام شده است.

 وی در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار این اداره افزود: پروژه ایمن‌سازی محور سرایان-آیسک و تقاطع جاده عمرویی با محور سرایان-آیسک و دوربرگردان آن، روکش آسفالت محور آیسک-سراهی سرند و روکش آسفالت محور سرایان-کریمو-مصعبی در دستور کار این اداره قرار دارد و در ابتدای سال جاری عملیاتی و اجرا خواهد شد.

 فرخی در پایان خاطرنشان کرد: سرایان دارای بیش از 830 کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تامین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آن‌ها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.