| کد خبر: 264216 |

آخرین آمار تصادفات کشور آبان ۱۴۰۲

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: در هفته گذشته ۲۰۳ مورد حادثه ویژه ترافیکی در کشور به ثبت رسید که طی آن ۱۱۴۲ نفر مصدوم شدند.

تین نیوز

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: در هفته گذشته ۲۰۳ مورد حادثه ویژه ترافیکی در کشور به ثبت رسید که طی آن ۱۱۴۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، بابک یکتاپرست اظهار کرد: در هفته گذشته از سیزدهم تا نوزدهم آبان حدود ۲۰۳ مورد حادثه ویژه ترافیکی به ثبت رسید که منجر به مصدومیت ۱۱۴۲ و ۹۷۰ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند، همچنین ۱۷۲ نفر در محل درمان و ۱۶۲ نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: بیشترین حادثه ویژه ترافیکی در استان خراسان رضوی با ۲۶ حادثه که ۱۴۶ مصدوم و هشت فوتی و استان فارس با ۲۶ حادثه، ۱۳۶ مصدوم و ۹ فوتی و سیستان و بلوچستان با ۱۹ حادثه، ۱۳۲ مصدوم و ۱۴ فوتی ثبت شده، همچنین بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی در استان های فارس با ۱۴۶ نفر، خراسان رضوی با ۱۳۶ نفر و سیستان و بلوچستان با ۱۳۲ نفر بوده است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور با بیان اینکه طی هفته گذشته هشت مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل و نقل عمومی به ثبت رسیده است، تصریح کرد: وقوع این حوادث منجر به مصدومیت ۸۵ نفر شده و فوتی نداشته که معادل چهار درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

وی ادامه داد: هفته گذشته ۲۵ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با تریلی و کامیون به ثبت رسیده و منجر به مصدومیت ۱۲۲ نفر و فوت ۱۰ نفر شده که این آمار معادل ۱۲ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده و ۲۷ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با وانت بار به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۱۶۵ نفر و فوت هشت نفر شده و آمار مذکور معادل ۱۳ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.