| کد خبر: 249521 |

سرهنگ شیرانی خبر داد؛

تصادف زنجیره ای بین ۲۳ خودرو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از یک تصادف زنجیره ای بین ۲۳ خودرو در آزادراه قزوین-کرج خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از یک تصادف زنجیره ای بین ۲۳ خودرو در آزادراه قزوین - کرج خبر داد.

به گزارش تین نیوز ، سرهنگ احمد شیرانی  گفت: یک تصادف زنجیره ای در ساعت ۶:۳۰ امروز در آزادراه قزوین - کرج رخ داد، این حادثه بین ۲۳ دستگاه خودروی سواری و در فاصله ۵۰۰ متری هم رخ داد.

وی از افزایش تصادفات زنجیره ای چند روز گذشته در جاده های کشور خبر داد و گفت: بارش ها در جاده ها باعث افزایش لغزندگی سطح مسیر شده و خطر تصادف و واژگونی ها افزایش یافته است. در این شرایط کاهش سرعت در رانندگی و رعایت احتیاط بیشتر بسیار حائز اهمیت است. لغزندگی جاده ها به همراه بی احتیاطی برخی رانندگان خطر تصادف های زنجیره ای را افزایش می دهد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور بیان کرد: در ایام شروع بارش ها شاهد وقوع تصادفات زنجیره ای ناگواری هم در بخش خودروهای سواری شخصی و هم در بخش حمل و نقل عمومی بار و مسافر بوده ایم که علت اصلی این حوادث بی توجهی رانندگان به لزوم کاهش سرعت در شرایط بارندگی و رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی است.

شیرانی گفت: اصرار رانندگان به رسیدن به مقصد در یک ساعت و زمان مشخص قبلی بدون در نظر گرفتن شرایط نامناسب آب و هوایی و عدم پیش بینی افزایش لغزندگی سطح راه ها در این شرایط از علل زمینه ساز این تصادفات بوده است.

شیرانی از انسداد محور هشتگرد-طالقان به علت بارش برف و کولاک خبر داد و گفت: با توجه به هشدار بارندگی سازمان هواشناسی تا روز چهارشنبه این بارش ها در جاده های اکثر استان ها ادامه داشته و رانندگانی که در این ایام در جاده ها تردد می کنند باید آمادگی رانندگی در این شرایط را داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی راه ها گفت: در جاده های کشور ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محدوده گرمدره و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به وضعیت جوی جاده های کشور گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، گیلان، زنجان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، گلستان و خراسان شمالی گزارش شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.