| کد خبر: 236706 |

◄ نرخ جابجایی مسافر با سواری کرایه بین شهری 15 درصد افزایش یافت

نرخ پایه جابجایی مسافر با سواری کرایه بین شهری به میزان 15 درصد افزایش می یابد.

تین نیوز

افزایش 15 درصدی نرخ جابجایی مسافر با ناوگان سواری کرایه بین شهری از 16 آبان ماه 1400 اجرایی می شود.

به گزارش تین نیوز، اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری در 2 نامه ای که در تاریخ 27 شهریور و 24 مهر ماه امسال به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ارسال کرد، درخواست تعدیل نرخ جابجایی مسافر با سواری کرایه با توجه به هزینه ها را مطرح نمود که با این درخواست موافقت شد.

از جمله هزینه هایی که برای ناوگان سواری کرایه بین شهری افزایش یافته، هزینه حق تمبر صورت وضعیت مسافری است که در سال جاری با افزایش مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

در کنار این موضوع باید به افزایش هزینه های تعمیر، نگهداری، لوازم یدکی و مصرفی مانند لاستیک و روغن و ... نیز اشاره کرد که تاثیر مستقیمی بر قیمت تمام شده حمل دارد.

به گزارش تین نیوز، با توجه به این موارد، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای روز گذشته (10 آبان ماه 1400) در نامه ای به رحمت اله حاجی محمد علی رئیس هیئت مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی شرکت های سواری کرایه بین شهری کشور و مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری  و همچنین عادل اردشیری رئیس هیئت مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی کارگری رانندگان سواری بین شهری کشور با درخواست آنان در مورد افزایش کرایه ها موافقت کرد.

در بخشی از نامه امانی آمده است: با توجه به اختیار ناشی از دستور العمل تعیین نرخ بلیت حمل و نقل عمومی مسافر جاده ای که در نشست 217 شورای عالی هماهنگی تصویب و به این سازمان ابلاغ شد، بدین وسیله به اطلاع می رساند از مورخ 16 آبان ماه 1400 ، نرخ پایه جابجایی مسافر با سواری کرایه بین شهری به میزان 15 درصد افزایش می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مدیرعامل شرکت 1 0

    جناب آقای امانی ماهها است که از رسانه ای و خبرهای استراتژیک به دور بوده و ما تا بحال اقدام موثری از ایشان ندیده ام . آقای امانی بیا استانها ،ببین چه وضعی حاکم شده است . واقعا وضعیت حمل و نقل در آنها خراب است . مدیران را از راهداری دادند و هیچ اطلاعی از حمل و نقل ندارند و معاونین حمل و نقل نیز ضعیف هستند .مصیبت ما فراتر از مصیبتهای دیگر فعالیتها در ایران است . مرزها را داده اید به دست افراد کم سواد و بی تخصص و همه چیز و بلا را از آنها را میبینم