| کد خبر: 200789 |

اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی

خرید بلیط اتوبوس از سامانه بازارگاه

چند سالی هست که خرید بلیط اتوبوس به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و وب‌سایت‌های بسیاری نیز خدمات آنلاین فروش بلیط را ارائه می‌دهند.

تین نیوز

چند سالی هست که خرید بلیط اتوبوس به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و وب‌سایت‌های بسیاری نیز خدمات آنلاین فروش بلیط را ارائه می‌دهند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، بنابر اعلام بازارگاه، در این میان یکی از جامع‌ترین وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات فروش بلیط آنلاین، سامانه بازارگاه است. بازارگاه افتخار همکاری با شرکت‌های مختلفی را در سراسر کشور دارد که ازجملۀ آن‌ها شرکت مسافربری گیتی‌پیما می‌باشد.

گیتی‌پیما با بهره‌گیری از اتوبوس‌های به‌روز و مدرن از قبیل VIP تخت‌شو و مانیتور دار در جهت سیستمی هماهنگ و مطمئن در حمل‌ونقل کشور تلاش کرده است و گسترۀ خدمات خود را به مسافران ارائه می‌دهد. این شرکت در اقصی نقاط ایران نمایندگی فعال دارد و مسافران با مراجعه به هر یک از نمایندگی‌های این شرکت به‌راحتی می‌توانند بلیط اتوبوس گیتی‌ پیما را به‌صورت رفت‌وبرگشت بخرند.

 مسافرانی که قصد سفر با اتوبوس‌های گیتی‌پیما را دارند می‌توانند برای خرید بلیط اتوبوس خود در سامانه بازارگاه به صفحه این شرکت مراجعه کنند. هنگام خرید بلیط اتوبوس از گیتی‌پیما می‌توانید مدل و قیمت اتوبوس‌های مختلف را ببینید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ایام‌های خاص برخی اتوبوس‌ها طرح‌های تشویقی مانند اینترنت رایگان و یا نهار و شام دارند که در قسمت جزئیات هر سرویس نمایش داده می‌شود. این شرکت روزانه برای بسیاری از شهرهای ایران سرویس می‌فرستد و قصد سفر از هر شهری به هر شهری که داشته باشید می‌توانید از گیتی‌پیما بلیط بخرید.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید اینترنتی بلیط اتوبوس گیتی‌ پیما انتخاب صندلی دلخواه خود در اتوبوس است. همچنین شما می‌توانید به‌صورت آنلاین اطلاعات بلیط خریداری شده را استعلام کنید و یا در صورت لزوم بلیط خود را باطل کنید.

علاوه بر امکان خرید بلیط اتوبوس گیتی‌پیما از سایت بازارگاه bazargah.com شما می‌توانید بلیط خود را از اپلیکیشن بازارگاه بخرید. کافیست اپلیکیشن بازارگاه را از مارکت‌های معتبری همچون کافه بازار یا مایکت دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید تا همیشه و همه‌جا در سریع‌ترین زمان ممکن بلیط بخرید.

اگر در طی مراحل خرید بلیط از سایت و یا اپلیکیشن بازارگاه به مشکلی برخوردید با شماره تلفن ۰۹۱۲۹۰۹۰۳۷۷ تماس بگیرید، کارشناسان پشتیبانی ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.