| کد خبر: 197971 |

احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی البرز؛

جاده چالوس بارانی و مه‌آلود است

با توجه به بارش باران، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.

تین نیوز

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به بارش باران، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج-چالوس دور از انتظار نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا گودرزی اظهار کرد: امروز یکشنبه 21 مهرماه شاهد بارش باران پاییزی در منطقه چالوس هستیم که همین امر باعث لغزنده شدن این مسیر شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس از رانندگان تقاضا می‌شود هنگام تردد از محورهای کوهستانی استان حتما سرعت مطمئنه را رعایت کنند و در هنگام سفر تجهیزات کامل مثل زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس زمستانی و... را به همراه داشته باشند.

 این مسئول توضیح داد: رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری، برف پاک کن و سیستم روشنایی خودروهای خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

 سرهنگ گودرزی با بیان این که بارش باران احتمال ریزش سنگ را افزایش می‌دهد، گفت: با توجه به بارش باران، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج-چالوس دور از انتظار نیست.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: پلیس استان آمادگی کامل درتمام راه‌ها حضور دارد و برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظر مستقر شده است.

راهداری البرز هم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان، اعلام کرد: طبق آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، ترافیک در محور چالوس روان، در آزادراه کرج-قزوین حد فاصل مهرویلا تا ساسانی سنگین و در آزادراه تهران-کرج حد فاصل محمدشهر و مهرشهر نیمه‌سنگین و در محدوده بهشت سکینه سنگین گزارش می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.