| کد خبر: 189204 |

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال

محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۸ خرداد تا روز شنبه ۱۱ خرداد در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

تین نیوز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۸ خرداد تا روز شنبه ۱۱ خرداد در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر  روز چهارشنبه ۸ خرداد تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۱ خرداد در جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و برعکس ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۱۰ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۸ خرداد و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۹ و ۱۰ خرداد از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: خبرگزاری میزان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.