| کد خبر: 188819 |

اعلام محدودیت‌های جاده چالوس در تعطیلات پیش‌رو

رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان طی روزهای آتی خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش تین نیوز ایسنا، سرهنگ رضا گودرزی گفت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان البرز محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود.

وی گفت: علاوه بر ممنوعیت تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (اول خرداد ماه) تا ساعت ۶ روز سه شنبه (۷ خرداد ماه) از محورهای کرج - چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت نیز از محور مذکور ممنوع است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه (اول خرداد ماه) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه، جمعه و دوشنبه (۲، ۳ و ۶ خرداد ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه ۳ خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ گودرزی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز دوشنبه (۶ خرداد ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۶ خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.