| کد خبر: 150031 |

بهره‌برداری از چهارخطه محور ملایر- بروجرد تا پایان امسال

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر گفت: تا پایان امسال چهارخطه محور ملایر به بروجرد به طول ۶ کیلومتر بهره‌برداری شده و زیر بار ترافیک می‌رود.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر گفت: تا پایان امسال چهارخطه محور ملایر به بروجرد به طول ۶ کیلومتر بهره‌برداری شده و زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، علیرضا صارمی اظهار کرد: ۷۷ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای مرحله نخست این محور حدفاصل شهر سامن تا روستای یونس به طول ۶ هزار و ۲۵۰ کیلومتر هزینه شده است.

وی افزود: بخش دوم این محور که یکی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان است که به طول هشت کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و تا پایان سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی چهارخطه محور ملایر به بروجرد به طول ۱۵ کیلومتر از سال ۹۴ آغاز شده و تاکنون حدود چهار کیلومتر آن آسفالت شده است.

صارمی با اشاره به اهمیت اتمام چهارخطه کردن این محور با وجود ترافیک سنگین و عبور و مرور تا پایان سال ۹۶ بیان کرد: برای ایمن شدن ترافیک جنوب- مرکز و جنوب شمال و غرب کشور، اتمام عملیات اجرایی این محور از اولویت‌های مهم ما است. وی با تأکید بر اینکه پیمانکار باید پس از بهره‌برداری از قطعه نخست این محور به طول ۶ کیلومتر، زیرسازی قطعه دوم را نیز به اتمام برساند، افزود: هدف ما تکمیل چهارخطه کردن محورهای ارتباطی شهرستان و تسهیل در عبور و مرور مردم است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر همچنین درباره چهارخطه محور جوکار به تویسرکان نیز بیان کرد: عملیات اجرایی این محور به طول ۲۷ کیلومتر از سال ۸۹ آغاز شده که ۲۰ کیلومتر آن تاکنون چهارخطه شده است.

صارمی ادامه داد: از هفت کیلومتر باقیمانده حدود ۱.۵ کیلومتر آن در محدوده روستای حسین‌آباد شاملو است که به دلیل معارضان در تملک این محور موجب کندی کار در اجرای آن شده است.

وی با اشاره به تلاش مسئولان و نمایندگان مجلس در آزاد شدن این مسیر و تملک اراضی با رضایت مالکان گفت: هم‌اکنون اجرای لایه‌های زیرسازی و جابجایی خطوط برق در این مسیر انجام شده و سرعت کار بسیار خوب است.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است که محور جوکار به تویسرکان در محدوده روستای حسین‌آباد شاملو به طول ۱.۵ کیلومتر تا اوایل سال آتی به بهره‌برداری برسد.

صارمی با بیان اینکه بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این محور هزینه شده ادامه داد: طبق مطالعات انجام شده قرار است در مسیر حسین‌آباد شاملو در صورت تملک اراضی اطراف میدان احداث شود.

ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر در ۷۵ کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.