| کد خبر: 6363 |

نیاز به ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل محور جوکار تویسرکان در حوزه ملایر

تین نیوز | رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر با بیان اینکه 4.3 کیلومتر پروژه محور جوکار تویسرکان در حوزه ملایر افتتاح شده است، گفت: حدود 10 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه در حوزه ملایر مورد نیاز است.
 
آرش آزادی با اشاره به پروژه‌های راه شهرستان ملایر اظهار کرد: 12.2 کیلومتر پروژه محور جوکار تویسرکان در حوزه شهرستان ملایر قرار دارد که عملیات اجرایی آن تاکنون 2 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه در بر داشته است.
 
وی با بیان اینکه حدود 10 میلیارد تومان نیز برای تکمیل این پروژه مورد نیاز است، افزود: تاکنون 4.3 کیلومتر از محور جوکار تویسرکان در حوزه شهرستان ملایر تکمیل شده است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر تصریح کرد:‌ با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته امسال زیرسازی باقیمانده پروژه تکمیل و قسمتی از روکش آسفالت آن نیز انجام شود.
 
وی بیان داشت: از دیگر پروژه‌های اجرایی راه و شهرسازی شهرستان ملایر قطعه دوم محور ملایر به بروجرد است که 15 کیلومتر آن باقیمانده است.
 
آزادی یادآور شد: مقدمات اجرای این پروژه نیز انجام شده و در مرحله انتخاب پیمانکار است که با ابلاغ اعتبارات پیگیری می‌شود.
 
وی با اشاره به پروژه احداث باند جدید محور ملایر توره تأکید کرد:‌ باند برگشت این محور از محدوده روستای جوراب است که احداث باند جدید در کنار باند رفت این محور در دست پیگیری و عملیات اجرایی آن به پیمان رفته و در حال تجهیز کارگاه است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر اظهار کرد: رایزنی‌ در ارتباط با آغاز عملیات اجرایی فاز جدید تقاطع بهشت هاجر نیز صورت گرفته که با تخصیص اعتبار انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به آسفالت راه‌های روستایی بیان داشت: عدم برخورداری راه‌های روستایی شهرستان ملایر از راه آسفالته حدود 1.5 درصد است.
 
آزادی با بیان اینکه تمام روستاهای 50 خانوار شهرستان ملایر از راه آسفالته برخوردار هستند، تصریح کرد: امسال نیز آسفالت راه‌های روستایی 20 تا 50 خانوار اولویت‌بندی شده و در دستور کار قرار دارد.
 
وی اضافه کرد: حدود 12 روستا بین 20 تا 50 خانوار در شهرستان ملایر وجود دارد که 11 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت راه‌های آنها مورد نیاز است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: در حال حاضر آسفالت راه روستایی حسن‌کوسج در حال انجام است که بیس آن تکمیل و آسفالت آن نیز در دست اجرا است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.