| کد خبر: 231763 |

راهداری محوری در راه های شریانی استان تهران در حال انجام است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت:‌ طرح راهداری محوری در راه‌های شریانی و پرتردد استان تهران مطابق با برنامه زمان بندی شده از ابتدای اردیبهشت ماه امسال آغاز و هم اکنون ادامه دارد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت:‌ طرح راهداری محوری در راه‌های شریانی و پرتردد استان تهران مطابق با برنامه زمان بندی شده از ابتدای اردیبهشت ماه امسال آغاز و هم اکنون ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(تهران)، حیدر نوروزی اظهار داشت: به منظور هم افزایی و بهره وری بیش تر راهداران و تسریع در عملیات ها با اولویت راه های شریانی در محور های استان تهران در حال انجام است.

وی همچنین اصلاح، تعمیر و رنگ آمیزی پایه تابلوها و تجهیزات روشنایی منصوبه و حذف تابلوهای غیر ضروری و ناصحیح، اصلاح و تخلیه قنوها و تخلیه مصالح از حاشیه و کنار راه یا پشت دیوارهای حایل، شستشو و رنگ آمیزی ابنیه فنی موجود همانند دیوارهای حایل، پل‌های عابر پیاده، گالری‌ها و دیواره تونل‌ها، حفاظ‌های بتنی و غیره را از دیگر فعالیت‌های طرح راهداری محوری دانست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ادامه داد: طرح های راهداری محوری شامل ساماندهی تابلو و علائم، ساماندهی گاردریل ها، حذف و کاهش نقاط پر حادثه، لکه گیری، اصلاح شیب شیروانی، تراشه برداری، پاکسازی و تسطیح حریمِ، شانه سازی و سایر طرح های مشابه است که با اجرای آنها شاهد افزایش ضریب ایمنی راه ها و کاهش تصادفات خواهیم بود.

 نوروزی تاکید کرد: طی اردیبهشت ماه امسال و هفته اول خرداد ماه و در طرح راهداری محوری اقداماتی ازجمله شامل لکه گیری و حذف چاله و خرابی آسفالت در ۱۵۶هزارو۵۵۵ مترمربع از محورهای مواصلاتی استان، تسطیح حریم راه و اصلاح شیب شیروانی راه‌ها در ۸۶۲هزارو ۶۹۰متر، شانه سازی یا تعریض شانه و اصلاح افتادگی شانه راه ۴۸۲هزارو ۹۲۰ متر طول، تعمیر و اصلاح سیستم روشنایی نقطه‌ای و طولی و تونل‌ها به طول ۵۴۴ کیلومتر، تکمیل و احیای خط کشی‌ها با اولویت خطوط میانی در ۱۳۵.۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان و اصلاح، تعمیر و رنگ آمیزی پایه تابلوها و تجهیزات روشنایی منصوبه و حذف تابلوهای نادرست و غیر ضروری به تعداد ۲۷۱۸ عدد اجرایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به بارندگی‌های اخیرکه در اردیبهشت و خردادماه صورت گرفت تصریح کرد: عملیات ریزش برداری به حجم ۲۲۳۸ متر مکعب و عملیات پاکسازی آثار ناشی از سیلاب و باران شدید از سطح جاده ها به طول ۳۴۳ کیلومتر در سطح راه های حوزه استحفاظی انجام شده است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.