| کد خبر: 231759 |

اجرای طرح راهداری محوری نیازمند تخصیص اعتبارات است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: عملیات راهداری محوری در چهار محور اصلی استان از اردیبهشت ماه آغاز شده است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: عملیات راهداری محوری در چهار محور اصلی استان از اردیبهشت ماه آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدحسین نصیری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح اجرای طرح راهداری محوری در این استان گفت: عملیات راهداری محوری در چهار محور اصلی استان از اردیبهشت ماه به ترتیب اولویت شروع شده و هدف آن ارتقاء ایمنی محورها و تامین امنیت جاده ای برای کاربران جاده ها است.

وی ادامه داد: چون این استان چهارفصل و گردشگرپذیر است در تعطیلات تابستان به خصوص در محورهای یاسوج-سمیرم، یاسوج-باغ میدان و پل برید-گچساران کریدور شمال به جنوب شاهد ترافیک سنگین خواهیم بود و تلاش ما بر این است که برای ایمن سازی جاده ها و تامین امنیت کاربران جاده ای تا پایان تیرماه این طرح را به اتمام برسانیم.

نصیری افزود: اهم فعالیت ها در قالب این طرح اجرای شیب شیروانی، شانه سازی، تشدید علائم، تمدید خط کشی، آشکارسازی تقاطع‌ها، ارتقاء روشنایی در تونل‌ها، اصلاح پل‌ها و ابنیه فنی، لکه‌گیری و روکش آسفالت، احداث کانون‌های کناری، خاکریزی و ایمن‌سازی نقاط پرتگاهی، آشکارسازی نقاط حادثه خیز زودبازده و دیربازده در محورهای پرتردد استان است که با همکاری پلیس شناسایی شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در راستای سیاست‌های سازمان راهداری همزمان با سایر استان‌ها از اردیبهشت‌ماه بیش از ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری سبک، سنگین و نیمه سنگین و بیش از ۶۰ نفر نیروی راهدار با اولویت محورهای پرتردد یاسوج-سمیرم، یاسوج-اقلید، یاسوج-باغ میدان، یاسوج-شیراز و پل برید-گچساران مشغول انجام این عملیات هستند.

وی در پایان گفت:‌ علی‌رغم هزینه سوخت‌های نفت، گاز و بنزین، هزینه مواد کانتینری و غذایی راهداران و هزینه ماشین‌آلات راهداری که با توجه به عمر بالای آن‌ها نیاز به تعمیرات دارند، جهت تامین هزینه‌های این طرح تا به حال هیچ بودجه‌ای اختصاص پیدا نکرده که از سازمان‌های مربوط تقاضای تخصیص اعتبار شده است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.