| کد خبر: 265220 |

جریان دهی و راه اندازی ۴ حلقه چاه پایانی طرح توسعه میدان نفتی دانان

چهار حلقه چاه پایانی از 11 حلقه چاه جدید توسعه میدان نفتی دانان به همت شرکت توسعه نفت و گاز مپنا جریان دهی و راه اندازی شد.

تین نیوز
چهار حلقه چاه پایانی از 11 حلقه چاه جدید توسعه میدان نفتی دانان به همت شرکت توسعه نفت و گاز مپنا جریان دهی و راه اندازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه مپنا ؛ با جریان دهی و راه اندازی سه حلقه چاه شماره E004N , E025N , W005S دانان در تاریخ 16 آبان 1402 تعداد چاه های راه اندازی شده به 10 حلقه افزایش و میزان تولید جمعا به حدود 10هزار بشکه در روز رسید. چاه شماره E045S نیز به عنوان یازدهمین چاه، در تاریخ 26 آبان ماه به کارفرما تحویل شد.

همچنین عملیات راه اندازی چند راهه جدید دانان پایان یافته و انتقال نفت به تفکیک گر دانان با استفاده از پایپینگ چند راهه جدید از چاه های E004N , E025N , W005S ، E045S ، E030S و E015N در واحد منیفولد صورت گرفت.

کارفرمای اصلی این قرارداد شرکت نفت مناطق مرکزی بوده و در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب از شرکت های زیرمجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در غرب کشور قرار دارد.

انجام این طرح توسعه در بین میادین 28گانه ای که توسعه آنها به صورت تقریباً همزمان با پروژه دانان آغاز شده، دستاوردی بی بدیل و کاملا رقابتی و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات گروه مپنا است.

میدان نفتی دانان 2

میدان نفتی دانان 1

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: مپنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.