| کد خبر: 193449 |

◄ کنسرسیوم شرکت مپنا و شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا برنده مناقصه نیروگاه کازرون شد

نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون مشتمل بر شش واحد گازی و سه واحد بخار و در مجموع با 1373 مگاوات بزرگترین نیروگاه استان فارس بوده و در مسیر شیراز به کازرون، هفت کیلومتری شهرستان کازرون مستقر است.

تین نیوز

شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا، برنده مناقصه بهره‌برداری، نگهداری، تعمیرات و تأمین قطعات نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا، مناقصه بهره‌برداری، نگهداری، تعمیرات و تأمین قطعات نیروگاه کازرون به مدت شش سال و از ابتدای مرداد ماه سال 1398 به شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا (O&M) به نمایندگی از گروه مپنا ابلاغ شده است. 

نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون مشتمل بر شش واحد گازی و سه واحد بخار و در مجموع با 1373 مگاوات بزرگترین نیروگاه استان فارس بوده و در مسیر شیراز به کازرون، هفت کیلومتری شهرستان کازرون مستقر است.

مالک نیروگاه شرکت آینده‌نگر مهر است و در مناقصه اخیر، شرکت O&M مپنا حائز بالاترین امتیاز فنی با کمترین قیمت به عنوان برنده مناقصه اعلام شد.

محدوده قرارداد، شامل بهره‌برداری، نگهداری، تعمیرات و تأمین قطعات و مدت زمان بهره‌برداری در قرارداد شش سال است.

نیروگاه کازرون دارای ۳ بلوک ترکیبی است که دو بلوک آن دارای ۴ توربین گازی V94.2 و ۲ توربین بخار E Type و یک بلوک آن دارای دو توربین گاز و یک توربین بخار E Type است.

پروژه قرارداد بهره‌برداری، نگهداری، تعمیرات و تأمین قطعات نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون به کنسرسیومی متشکل از شرکت گروه مپنا و شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا به رهبری شرکت O&M ابلاغ شده و اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.