| کد خبر: 240382 |

زیرساخت‌های حمل و نقل پاک در کرج فراهم شود

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نقش موثر حمل و نقل پاک در کاهش آلودگی هوا تأکید کرد: در بودجه مصوب سال آینده، فراهم کردن زیرساخت‌های حمل و نقل پاک دیده می‌شود.

تین نیوز

علیرضا رحیمی نائب رییس کمیسیون عمران در سی و هفتمین جلسه کمیسیون تلفیق که به بررسی بودجه پیشنهادی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اختصاص یافته بود، اظهار کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه این معاونت نسبت به سال گذشته یعنی توجه جدی شورا به این معاونت. اما تا کنون اقدام موثری در زمینه حمل و نقل پاک در شهرداری کرج انجام نشده و ضروری است تحقق این مهم در دستور کار معاونت مربوطه قرار گیرد.

نماینده مردم در ششمین دوره شورای شهر کرج ضمن یادآوری این موضوع که انسان برای زندگی سالم تر باید محیط زیست محور باشد، گفت: مقرر شده تا زیرساخت‌های اولیه مسیر دوچرخه در چند مرحله در شهر ایجاد شود که فاز اول آن به خیابان شهید بهشتی، جمهوری اسلامی، ماهان و همچنین  مسیر بلوار ارم اختصاص یافت.

رحیمی ادامه داد: همچنین مقرر شد با مشارکت ویا سرمایه گذاری و حضور برندهای حمل و نقل پاک ( دوچرخه، موتور برقی و ...) نسبت به تجهیز و راه اندازی ایستگاه‌های دوچرخه در مسیرهای مشخص شده، اقدام شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج تأکید کرد: با توجه به ضرورت اهمیت  حمل و نقل پاک، لازم است تا موارد مذکور در سال ۱۴۰۱ عملیاتی شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.