| کد خبر: 217559 |

اجرای تمهیدات ترافیکی در اطراف مراکز برگزاری کنکور 99

رئیس پلیس راهور البرز از اجرای طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور درسطح استان همزمان با برگزاری آزمون کنکور سراسری سال ۹۹ خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور البرز از اجرای طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور درسطح استان همزمان با برگزاری آزمون کنکور سراسری سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ غلامعلی شرق گفت: با توجه به اهمیت امنیت ترافیکی داوطلبان کنکور، پلیس راهور استان البرز با اجرای تمهیدات ترافیکی و روان سازی ترافیک، تسهیل در عبور و مرور داوطلبان را فراهم می کند.

به گزارش ایسنا، وی در توضیح بیشتر این موضوع افزود:‌ با توجه به اینکه آزمون کنکور سراسری از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه ۲۹ مرداد تا روز شنبه اول شهریور ماه در چهار روز متوالی ادامه دارد، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از ساعت شش صبح مقابل مراکز برگزاری آزمون و اطراف آن مستقر شده و تلاش می‌کنند تا گره‌های ترافیکی ایجاد شده را رفع کنند.

رئیس پلیس راهور استان البرز در پایان افزود: با توجه به اینکه زمان برگزاری آزمون از دو روز به چهار روز افزایش پیدا کرده است، به شهروندان، داوطلبان و خانواده آن‌ها توصیه کرد: در صورت استفاده از خودرو شخصی در محل مناسبی با فاصله مناسب از محل آزمون، خودروی خود را پارک کنند و از تجمع و توقف در مقابل مراکز آزمون خودداری کنند تا این موضوع باعث انسداد معابر و بروز ترافیک نشود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.