| کد خبر: 212789 |

رونمایی از خودروهای جدید آتش‌نشانی کرج

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در حال حاضر ۲۹ ایستگاه آتش نشانی در کرج فعال است در حالی که در مقایسه با جمعیت این شهرستان باید ۳۵ ایستگاه داشته باشیم.

تین نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در حال حاضر ۲۹ ایستگاه آتش نشانی در کرج فعال است در حالی که در مقایسه با جمعیت این شهرستان باید ۳۵ ایستگاه داشته باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد یساولی روز شنبه ۱۷ خرداد در مراسم رونمایی از ۹ دستگاه  خودروی جدید آتش‌نشانی شهرداری کرج، اظهار کرد: طبق استاندارد برای هر۱۷ هزار نفر باید یک خودروی آتش نشانی و برای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتش نشانی وجود داشته باشد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای خرید این خودروها گفت: برای خرید این خودروها ۳۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۹ ایستگاه آتش نشانی در کرج فعال است در حالی که در مقایسه با جمعیت این شهرستان باید ۳۵ ایستگاه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا دو ماه آینده دو ایستگاه آتش نشانی جدید در کرج راه اندازی می‌شود، گفت: در حال حاضر کرج ۲۹ ایستگاه آتش نشانی دارد که با تا دو ماه آینده به ۳۱ ایستگاه می‌رسد.

یساولی با اشاره به تعداد خودروی عملیاتی این سازمان توضیح داد: در حال حاضر ۱۰۱ خودرو عملیاتی آتش نشان داریم که به زودی ۹ خودروی جدید به آنها اضافه می‌شود.

وی همچنین با اشاره به کمبود نیروهای آتش نشان کرج افزود: هر چند به تازگی ۶۵ نیروی جدید به سازمان اضافه شده ولی ما همچنان ۱۹۱ نیرو کم داریم .

این مسئول اضافه کرد: تا پیش از اضافه شدن این ۶۵ نفر کرج ۴۴۷ نیروی عملیاتی آتش نشانی داشت.

یساولی با این توضیح که سازمان آتش نشانی شهرداری کرج امسال ۸۰ درصد بودجه عمرانی را کسب کرده است، گفت: در حوزه عملیات ۱۰۰ درصد تجهیزات و ناوگان مورد نیاز خریداری و به ایستگاه‌ها اضافه شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.