| کد خبر: 12118 |

پروژه قطار شهری کرج با مشکلات مالی مواجه است

تین نیوز | شهردار کرج با تأکید بر تأمین منابع مالی احداث پروژه قطار شهری کرج گفت: پروژه قطار شهری کرج با مشکلات مالی مواجه است.
 
علی ترکاشوند صبح امروز در بازدید از پروژه قطار شهری کرج با تأکید بر اهمیت احداث این پروژه و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از آن اظهار داشت: کند پیش رفتن احداث این پروژه به دلیل مشکلات مالی است، لذا مسئولان باید تلاش خود را برای جذب اعتبارات بیشتر کرده تا این پروژه هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.
 
وی با اشاره به اینکه طرح احداث قطار شهری کرج از طرح‌های بزرگی است که باید توجه بیشتری به آن شود، افزود: کلانشهر کرج نیازمند احداث قطار شهری است تا بتوانیم مشکلات ترافیکی و حجم ترددها را در سطح شهر با کاهش مواجه کنیم.
 
شهردار کرج با بیان اینکه در این راستا تلاش شده است تا از تمام ظرفیت‌های موجود برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این مهم استفاده شود، گفت: متأسفانه این طرح با کمبود منابع مالی مواجه است، لذا برای تحقق این مهم به حمایت و مشارکت مردم و تلاش بیش از پیش مسئولان نیاز داریم.
 
ترکاشوند با اشاره به اینکه شش خط قطار شهری تعریف شده که خط یک آن به بهره‌برداری رسیده است،‌ خاطرنشان کرد: خط دو قطار شهری به طول 27 کیلومتر بین کمالشهر کرج تا شهرستان شهریار استان تهران در دست ساخت است.
 
وی تأکید کرد: تا کنون 14 کیلومتر از تونل خط دو قطار شهری کرج حفاری شده است.
 
خط سوم قطار شهری کرج به صورت منوریل تعریف شده است
شهردار کرج خط سوم این پروژه را به صورت منوریل یا هوایی اعلام کرد و گفت: این مهم هنوز در سطح مطالعه باقی‌ مانده که قرار است با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اجرایی شود.
 
ترکاشوند با بیان اینکه مسیر خط 2 قطار شهری از کمالشهر در شمال غربی آغاز و پس از گذر از میدان دانشگاه، بلوار شهید بهشتی، چهار راه طالقانی، میدان هفت تیر، میدان امام حسین(ع)، میدان شهید سلطانی(ایستگاه متروی کرج واقع در خط1) به ملارد ختم می‌شود، مسیر خط 4 قطار شهری را از میدان باغستان تا فرودگاه پیام اعلام کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.