| کد خبر: 195396 |

طبق آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌ها؛

◄ بارش باران و ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

مرکز مدیریت راه‌ها در آخرین اطلاعیه خود در نهمین روز از شهریور ماه، وضعیت محورهای شمالی کشور را دارای ترافیک سنگین، اعلام کرد.

تین نیوز

مرکز مدیریت راه‌ها در آخرین اطلاعیه خود در نهمین روز از شهریور ماه، وضعیت محورهای شمالی کشور را دارای ترافیک سنگین، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز،  در اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌ها، ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل گچسر تا سه‌راهی دیزین و در محور هراز مسیر رفت وبرگشت حدفاصل نارنجستان تا سه راهی چلاو، ترافیک سنگین گزارش شده است.

در گزارش امروز مرکز مدیریت راه‌ها تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت در دو مسیر رفت و برگشت، روان اعلام شده است.

هم‌چنین در این اطلاعیه در محور آزادراه قزوین-رشت، شاهد بارش باران هستیم اما در سه محور شمالی دیگر هیچ‌گونه مداخلات جوی گزارش نشده است.

براساس آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها، هم اکنون آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده‌های نظرآباد، پایانه کلانتری، ساسانی و پل کلاک، نیز دارای ترافیک سنگین هستند و تردد خودروها در محورهای یاد شده به کندی صورت می‌گیرد.

مرکز مدیریت راه‌ها در گزارش خود آخرین وضعیت جوی در محورهای استان‌های گیلان، اردبیل را دارای بارش باران اعلام کرده و از رانندگان خواسته تا با احتیاط بیش‌تری در مسیرهای یاد شده تردد کنند.

اما طبق گزارش مرکز مدیریت راه‌ها محورهای قدیم پلدختر-خرم‌آباد و شهداد-نهبندان از جمله محورهای مسدود شریانی تا اطلاع بعدی خواهند بود.

براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها کمربندی دهلران مسدود و تردد از داخل شهر دهلران با محدودیت  و تغییر مسیر جزئی، همراه است.

محورهای مسدود غیرشریانی طبق گزارش مرکز مدیریت راه‌ها شمشک به دیزین،  اولنگ به شاهرود و شهداد به اندوهجرد، هستند که به‌علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود خواهند بود.

مرکز مدیریت راه‌ها در آخرین اطلاعیه خود از رانندگان درخواست کرده تا برای مشاهده آخرین وضعیت و پرداخت هزینه عوارض آزادراهی خودروی خود به وب سایت آنیرو به نشانی aaniro.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.