| کد خبر: 271010 |

پیشرفت پروژه مطالعه و اجرای سه راهی افجان سه راهی مهردشت به ۴۵ درصد رسید

مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت با پیشرفت ۴۵ درصدی در دست اقدام است.

تین نیوز

اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بهره گیری از متخصصان واجد شرایط و دارای صلاحیت به منظور ارتقای کیفیت ایمنی فیزیکی راه، با اولویت بندی در حال اجرای پروژه های راهسازی و ایمن سازی با سرعت و کیفیت مناسب است.  

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره اظهار کرد: انجام مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت یکی از پروژه های راهسازی این اداره کل است که در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد.  

شاهسوندی با بیان اینکه طول این پروژه ۱۲ کیلومتر است، عنوان کرد: با تلاش و اقدامات به عمل آمده هم اکنون انجام مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت دارای ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.  

وی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در این پروژه تشریح کرد: ۹۵ هزار متر مکعب خاکریزی و ۵ هزار و ۳۰۰ متر مکعب خاکبرداری می بایست برای پروژه فوق اجرا شود که در حال حاضر ۶۳ هزار و ۸۰۰ متر مکعب خاکریزی و چهار هزار متر مکعب خاکبرداری اجرا شده است.  

شاهسوندی با اشاره به اهمیت تامین اعتبار به موقع پروژه ها گفت: مبلغ پیمان پروژه «مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت» ۱۸۰ میلیارد ریال بوده و تا کنون ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرا هزینه شده است، همچنین برای اتمام پروژه به مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.