| کد خبر: 221049 |

مدیرعامل موسسه عاشورا:

◄ قرارگاه خاتم‌الانبیاء بدون دریافت مطالبات پروژه‌های عمرانی را اجرا می‌کند

اردبیل| مدیرعامل موسسه عاشورا گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء بدون دریافت مطالبات از دولت در یک اقدام جهادی پروژه‌های عمرانی و زیربنایی را در کشور انجام می‌دهد.

تین نیوز

اردبیل| مدیرعامل موسسه عاشورا گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء بدون دریافت مطالبات از دولت در یک اقدام جهادی پروژه‌های عمرانی و زیربنایی را در کشور انجام می‌دهد.

ریحانی در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: در استان اردبیل و با توافق مسئولان به ویژه شهردار به ارزش 500 میلیارد تومان پروژه را اجرایی می‌کنیم که این پروژه‌ها در قالب چهار تقاطع غیرهمسطح، احداث پارک و همچنین سرمایه‌گذاری در مدیریت پسماند شهر اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد: ما بدون دریافت ریالی منابع اولیه اجرای این پروژه‌ها را آغاز کردیم ولی امیدواریم در ادامه فعالیت شهرداری بخشی از منابع مورد نیاز را در قالب تفاهمنامه تامین کند.

مدیرعامل موسسه عاشورا افزود: علاوه بر این پروژه‌ها موسسه عاشورا که از نهادهای عمرانی زیرمجموعه قرارگاه خاتم‌الانبیاست احداث 45 کیلومتر محور چهارخطه سرچم به سمت اردبیل را به زودی آغاز می‌کند که در مرحله اول 200 میلیارد تومان برای این پروژه تامین خواهد شد.

ریحانی بیان کرد: ما توان اجرای تونل محور خلخال – اسالم را نیز با تجهیزات و امکاناتی که در استان همسایه مستقر کردیم، داریم و به سرعت می‌توانیم این پروژه را نیز شروع کنیم.

وی ادامه داد: با تاکید نائب رئیس مجلس قرار شد پروژه چهارخطه محور اردبیل – سرچم را از سمت زنجان شروع کنیم و توافق اولیه در این زمینه در نشست با مسئولان استانی به امضا رسید.

مدیرعامل موسسه عاشورا از پیگیری‌های نمایندگان استان، استاندار و شهردار اردبیل قدردانی کرد و افزود: با تجهیز کارگاه از فردا پروژه‌های عمران شهری در اردبیل توسط موسسه عاشورا آغاز خواهد شد و امیدواریم در فصل کاری آینده و همچنین در صورت مساعد بودن شرایط جوی در هفته‌های آینده بخشی از عملیات فنداسیون و اقدامات اولیه را انجام دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.