| کد خبر: 264543 |

تکمیل بزرگراه سربند- مشگین‌ شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: به غیر از مطالبات پیمانکاران ۲ هزار میلیارد ریال برای بهسازی و ارتقای جاده سربند - پارس آباد و مشگین شهر نیاز است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: به غیر از مطالبات پیمانکاران ۲ هزار میلیارد ریال برای بهسازی و ارتقای جاده سربند - پارس آباد و مشگین شهر نیاز است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محبوب حیدری  با تشریح آخرین وضعیت توسعه شبکه بزرگراهی شمال استان اربیل اظهار کرد: توسعه شبکه بزرگراهی در شمال استان با توجه به حجم تردد از اولویت های اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل است و از سمت اردبیل به پارس آباد در قالب قطعات مختلف توسط پیمانکاران در دست اجراست.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و اولویت زیرساخت های حمل و نقل جاده ای و در راستای تسهیل ارتباط مرکز استان با مرکز کشور و شهرستان های استان با مرکز استان در حال حاضر در کل استان ۳۰۰ کیلومتر تعریض مسیرهای موجود و احداث شبکه بزرگراهی در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه در سال های اخیر کل قطعات و پروژه های تعریف شده بزگراهی استان دارای ردیف بودجه ملی شده است، خاطرنشان کرد: در صورت تامین منابع مالی و تخصیص اعتبار لازم تعریض کل مسیر جاده پارس آباد - سربند و ۲۰ کیلومتر سه راهی سربند به سمت سه راهی مشگین شهر تکمیل و در آینده نزدیک بهره برداری خواهد شد.

وی اضافه کرد: با وجود بدهی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی به پیمانکاران مسیر پارس آباد - سربند و سربند - مشگین شهر اجرای این طرح ها همچنان تداوم دارد.

حیدری یادآورشد: جاده سربند – پارس آباد و سربند- مشگین شهر از جاده های حادثه خیز استان است که با تلاش پیمانکاران در مراحل اجرا و تکمیل قرار گرفته و انتظار می رود با اختصاص اعتبارات به موقع همه طرح های بزرگراهی شمال استان شتاب بیشتری بگیرد.

وی هزینه احداث هر کیلومتر بزرگراه را ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برنامه اصلی احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در جاده های پر تردد و حادثه خیز استان است تا با تکمیل آنها ایمنی جاده ها ارتقا یافته و از میزان تصادفات جاده ای کاسته شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.