| کد خبر: 253919 |

خدمات سفرهای نوروزی رصد و مسائل تا حصول نتیجه پیگیری می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از رصد دقیق خدمات سفرهای نوروزی توسط دبیرخانه ستاد خدمات سفر و پیگیری مسائل تا حصول نتیجه خبر داد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از رصد دقیق خدمات سفرهای نوروزی توسط دبیرخانه ستاد خدمات سفر و پیگیری مسائل تا حصول نتیجه خبر داد.

کمال الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل سوم فروردین ماه ۱۴۰۲ در بازدید از محل ستاد خدمات سفر استان گفت: خدمات سفرهای نوروزی به صورت دقیق توسط دبیرخانه ستاد خدمات سفر رصد و مسایل و مشکلات موجود تا حصول نتیجه پیگیری می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل افزود: با توجه به احتمال بارش باران در تعطیلات نوروزی ستاد بحران استان نیز تشکیل جلسه داده و پیش بینی های لازم برای اسکان مسافران و سایر اقدامات مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: ستاد خدمات سفر استان اردبیل با تمام دستگاه های اجرایی عضو این ستاد اقدامات لازم را از حدود یک ماه قبل برای تسهیل شرایط سفرهای نوروزی انجام داده و امیدواریم در سایه این اقدامات شرایط خوبی برای گردشگران ایجاد شده باشد و استان نیز از نظر اقتصادی و اجتماعی استفاده کافی را از این سفرها داشته باشد.

اتخاذ تمهیدات لازم برای سفرهای نوروزی در ماه مبارک رمضان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز گفت: تمهیدات لازم برای ادامه سفرهای نوروزی با آغاز شدن ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است و پیش بینی می شود که ورود گردشگران به استان اردبیل تا پایان تعطیلات با افزایش روبرو خواهد بود.
محمدی ادیب افزود: میزان تردد وسایل نقلیه در جاده های استان در روزهای گذشته با افزایش قابل توجهی روبرو بود و استان اردبیل طبق آمار موجود جزو استان های پرتردد کشور است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.