| کد خبر: 251888 |

رئیس مرکز مدیریت راه‌ های استان اردبیل خبر داد؛

ثبت بیش از ۷ میلیون تردد سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل گفت: در ۱۰ ماهه گذشته بیش از ۷ میلیون تردد سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل گفت: در ۱۰ ماهه گذشته بیش از ۷ میلیون تردد سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمند محور مشگین شهر با بیان اینکه این میزان ۶ درصد از کل تردد استان را شامل می شود، گفت: سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه محور مشگین شهر - کنگرلو، گرمی- بیله سوار و بران  قره آغاج دارای محورهای پرتردد سرعت غیرمجاز استان است تصریح کرد:در ۱۰ ماهه گذشته ۲۷۱ هزار و ۲۴۶ تردد سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر - کنگرلو، ۲۵۴ هزار و ۶۴۴ تردد درمحور گرمی - بیله سوار و۳۱۹ هزار تردد تخلف سرعت غیر مجاز نیز در محور بران - قره آغاج ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل در این مدت ثبت ۸۸۲ هزار و ۳۸۳ تردد سبقت غیرمجاز را در محورهای مواصلاتی استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: محورهای اردبیل - آستارا با ۱۴۸ هزار و۱۶۲ تردد، اردبیل - سرچم با ۹۸ هزار و ۹۰۴ تردد و اسالم - خلخال نیز با ۸۳ هزار و ۶۹۳ تردد دارای محور پرتردد سبقت غیرمجاز استان است.

نسیمی از ثبت ۲۳ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۸۱۸ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: در ۱۰ ماهه گذشته محور آستارا - اردبیل با ۲ میلیون و۲۰ هزار و ۷۱۹ تردد، نیر اردبیل با یک میلیون و ۸۷۵ هزار و ۴۵۹ تردد و اردبیل - آستارا با یک میلیون و ۷۷۱ هزار و ۵۹۷ تردد، جزوه محورهای پرتخلف فاصله طولی غیرمجاز استان است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل از فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان خبرداد و از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.