| کد خبر: 251554 |

اتصال شمال به جنوب استان اردبیل از طریق بزرگراه، اصلی ترین برنامه استان اردبیل است

استاندار اردبیل گفت: اصلی ترین برنامه استان اردبیل درحوزه راه های مواصلاتی، اتصال شمال به جنوب استان از طریق بزرگراه و ارتقای دیگر راه های مواصلاتی استان است.

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: اصلی ترین برنامه استان اردبیل درحوزه راه های مواصلاتی، اتصال شمال به جنوب استان از طریق بزرگراه و ارتقای دیگر راه های مواصلاتی استان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، سید حامد عاملی استاندار اردبیل در بازدید از پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان مشگین شهر که با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل انجام گرفت با اشاره به اینکه برای جبران عقب ماندگی ها و توسعه بزرگراه ها و راه های مواصلاتی استان کارهای خوبی انجام گرفته و در حال انجام است گفت : اصلی ترین برنامه استان اردبیل درحوزه راه های مواصلاتی ، اتصال شمال به جنوب استان از طریق بزرگراه و ارتقای دیگر راه های مواصلاتی استان است.

وی افزود : اتحاد و همدلی یکپارچه در بین مسؤولان و مردم استان اردبیل ، باعث پیشرفت و ترقی همه شهرستان های استان خواهد بود و پیشران های اقتصادی هر منطقه نسبت به ظرفیت خود فعال خواهد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد : در بیش از یک سال اخیر، در بخش های گوناگون استان اردبیل همچون راه های مواصلاتی و... اقدامات اساسی و زیربنایی برای پیشرفت و جبران عقب ماندگی های استان آغاز شده است.

عاملی اجرای پروژه های توسعه بزرگراهی را در تحول و توسعه همه جانبه استان بسیار مهم دانست و اظهار کرد : اجرای پروژه هایی از جمله بزرگراه پارس آباد - مشکین شهر ، بزرگراه مشکین شهر -اردبیل ، بزرگراه اردبیل - سرچم  ، بزرگراه امیرکندی - سه راهی صحرا و بهسازی ۱۱۸ کیلومتر راه روستایی شهرستان مشکین شهر از جمله پروژه های زیرساختی در زمینه راه ها بوده و مجوز ماده ۲۳ بزرگراه مشکین شهر - پارس آباد هم پس از سال ها اخذ شد.

وی از عزم جدی مسئولان برای توسعه بزرگراههای این استان خبرداد و گفت : اگر تلاش و پشتکار خود را برای اجرای پروژه های توسعه بزرگراههای استان بکار بگیریم می توانیم یا همراهی نمایندگان استان منابع خوبی را برای این پروژه ها از محل اعتبارات ملی تامین و تزریق کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اردبیلی 1 0

    احسن به استاندار اردبیل که خیلی خوب نياز استان را تشخیص داده..برای تعیین پیشرفته کشور و یا هر شهری ابتدا به راه آنجا نگاه کرده و نظر می دهند

  • محمد کاظم نیمه فروش 0 0

    برای توسعه و پیشرفت استان اردبیل و بویژه منطقه خلخال و مناطق حاشیه قزل اوزن و روانسازی و تنوع بخشی به راههای دسترسی این استان و مناطق اطراف آن به مرکز کشور و رونق گردشگری منطقه اتمام احداث و بهره برداری از جاده اصلی خلخال کلور برندق آببر منجیل بسیار ضروری و اساسی میباشد که متاسفانه نزدیک به تقریبا پنج دهه است که به آن بی توجهی و بی محلی شده است.