| کد خبر: 162252 |

◄ اردبیل نیازمند 672 کیلومتر بزرگراه است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: استان اردبیل 672 کیلومتر بزرگراه نیاز دارد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: استان اردبیل 672 کیلومتر بزرگراه نیاز دارد.

به گزارش تین‌نیوز، محبوب حیدری افزود: در صورت تخصیص اعتبارات لازم 672 کیلومتر بزرگراه که یکی از نیازهای زیربنایی است احداث خواهد شد.

او درباره  وضعیت بزرگراه‌های اردبیل گفت: 137 کیلومتر بزرگراه  در استان اردبیل وجود دارد و  قطعاتی از بزرگراه اردبیل -سرچم بزرگراه سه‌راهی صحرا ، مشگین شهر ، پارس‌آباد – سربند در دست احداث است.

حیدری در ادامه گفت: 80 کیلومتر از بزرگراه اردبیل -سرچم احداث‌شده است . 15 کیلومتر از جاده اردبیل -سرچم نیز بزرگراه شده و 165 کیلومتر باقی‌مانده از این جاده در دست مطالعه برای تبدیل به بزرگراه است.

به گزارش ایرنا، حیدری درباره پروژه  راه‌های اصلی و  فرعی استان اردبیل گفت: عملیات  احداث راه به طول 19 کیلومتر، عملیات روکش آسفالت برای 53 کیلومتر، احداث39 دهنه پل با  710 میلیارد ریال بودجه، بازیافت گرم و سرد آسفالت به طول 8.5 کیلومتر، بهسازی به طول 9.71 کیلومتر و لکه‌گیری راه‌ها به مقدار 121 هزار و200مترمربع در حال اجرا است.

او با تأکید بر توجه ویژه دولت به راه‌های روستایی گفت: احداث راه‌های روستایی در استان اردبیل  به طول 9.5کیلومتر در بیش از 21 روستا با هزینه 268 میلیارد ریال، عملیات آسفالت برای  78 کیلومتر راه روستایی و بهسازی 92 کیلومتر در حال اجرا است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.